morfin Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hei. Jeg skulle oppdatere biosen på hk'et mitt som er et MSI k7n420 pro. Jeg har fulgt denne guiden. Har lastet ned ny bios og extractet den til C:test. Men når jeg følger guiden og skal skrive "cdtest" får jeg "invalid directory". Jeg er ganske ny på akkurat dette området og håper på litt hjelp. Takker for svar. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 For å komme inn i mapper må du skrive f.eks. "cd test". Bruker du bindestrek blir det bare forvirringer. Hvis du fortsatt for Invalid Directory, må du skrive inn hele banen, f.eks. C:testloff.rom Lenke til kommentar
Danny Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 hvorfor bruker du ikke msi live bios? Mye enklere oppdaterer alt automatisk fra windows Lenke til kommentar
morfin Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Takker for svar. Får fortsatt bare invalid directory. Jeg prøvde live bios for litt siden men det funket ikke. får prøve en gang til. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Har du prøvd fra diskett? Kan være lurt hvis C: er NTFS. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Har lastet ned live update og nå funker alt fett. Veldig greit dette programmet. Takk for all hjelp. case closed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå