Mr.Zahl Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Har en sterk mistanke om at skjermkortet mitt synger på siste verset da jeg ser pixler som flyr over skjermen i hytt og pine, dette skjer som regel hvis jeg starter et program som er like krevende som start-menyen. jeg har lekt litt internet detective og har sjekket ut speccsene på pcen min, jeg har en Fujitsu siemens SCALEO Pa 2662 pc, hovedkortet er AMD690VM-FMH. da jeg sjekket på speccsene pcen min egentlig skulle hatt, så inkluderte det ATI chipset samt et ATI radeon X1200 skjermkort, men jeg har en følelse av at Lefdal har trikset og mikset litt, siden jeg sitter på at Nvidia Geforce 8600 gs kort stappet i maskinen, så jeg tror ikke jeg har noe ATI greier på pcen. Har prøvd å oppdatere skjermdriveren, samt systemgjenoppretting til et tidligere tidspunkt, har prøvd forskjellige skjermer, oppløsninger og både DCI og VGA uttak bare for å være på den sikre siden, hadde satt sterk pris på om noen kunne funnet ut hva som er gale da Bylan er imorgen og det kommer til å suge å sitte i crew uten en fungerende pc. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Speccy er et fint gratisprogram hvor du kan sjekke specs, temperaturer osv om du skulle være usikker. Ellers høres det ut som om PC-en din lider av artifacts, som pleier å skyldes enten gåent skjermkort, eller at PC-en din blir for varm. Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Scaleo Pa 2662 Data sheet Referansen til ATI er nok hovedkortet ditt, med AMD chipset. Mye som tyder på at 8600gs kortet ditt synger på siste verset. Mange problemer med G84 / G86 kort som ble levert i OEM maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå