-iL- Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Wow. Første Rally spill på....5 år? Første inntrykk var absolutt bra, spilt siden jeg kjøpte det i 6 tida. Mange baner! (78!) Bra kjørefølelse (ikke arcade Dirt drit dette her gitt), og minner litt om de gamle Colin spilla. Helt ok grafikk. Litt lange lastetider (PS3 versjon, som ikke installerte noe til HD?) Kan også kjøre P-WRC, J-WRC og S-WRC biler også. Mange forskjellige modus! anbefales. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Testa demoen til pc.. Støtter ikke ratt å pedaler, så kjørte i 2 minutt og så ble det sletta.. Om dette blir fikset så kansje jeg prøver det igjenn en dag.. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Testa demoen til pc.. Støtter ikke ratt å pedaler, så kjørte i 2 minutt og så ble det sletta.. Om dette blir fikset så kansje jeg prøver det igjenn en dag.. Støtter det til PS3/XBOX360 iallefall. Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Testa demoen til pc.. Støtter ikke ratt å pedaler, så kjørte i 2 minutt og så ble det sletta.. Om dette blir fikset så kansje jeg prøver det igjenn en dag.. Jeg spilte demoen og spiller nå spillet med G25, så ratt og pedaler funker utmerket.(PS3) Deilig å spinne avgårde innover de Walisiske skoger igjen. Spillet har absolutt sine mangler, med laber grafikk, dårlige noter og irriterende solide veiskilt, kunne også vært litt bedre kjørefølelse. Men alt det glemmer man når man har vunnet en kronglete SS i Jordan med 5 sek over Loeb. Var litt tilvending, men når kjøringa sitter, så er det veldig gøy. Spilte/likte man mye WRC på PS2, så faller dette i smak. 6 SS per land er også bra. Folk prater om at GT 5 får rallymodus, gjør jo det, men man får ikke på langt nær den samme WRC følelsen. Får håpe at spillet selger såpass at utvikler kan lage ett nytt spill neste år, for det kan bli så utrolig mye bedre.. Setter hundre spenn på at Xavier Pons blir verdensmester i løpet av helga. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Kompisen min og jeg elsker og kjøre mothverandre, og bare oss 2 (samt en ghost) Nærmeste vi fant i dette spillet var Single player, og timetrack. Litt slitsomt og ikke ha profiler, men pytt pytt. Går det ann og skru av de irriterende pilene på bakken som viser hvordan ghosten har kjørt? Vil ha ghost, men ikke disse pilene. Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Han som satte notene i dette spillet kan brenne.. Man skal ikke ha mulighet til å ligge på fjerde gir i en Hårnålssving. Kartleseren sitter å ljuger. Håper dem ringer meg for å være beta tester på neste spill, for her er det mye som må endres. Men det er gøy å kjøre forde. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 mye urealistisk i wrc mode. respawn? for barn! fatter ikke at det ikke kan tas helt bort.... ingen stages med full length. mulighet for mph, sannelig ikke sikker, men mener at km/h er eneste mulighet i det ekte wrc. mener også at det skal være røde posters en stund etter finish som da er ekte "målgang". grafikken suger ille uten at dette legger noen demper for min del. spillet fungerer fint med fanatec sitt ratt Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Er dette en spøk? Det jeg spilte av demoen var jo helt horribelt dårlig. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Er dette en spøk? Det jeg spilte av demoen var jo helt horribelt dårlig. Hvilken av postene? eller mener du tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå