chris_83 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Har en Macbook pro og en htpc, men harddisken I htpcen har tatt kvelden og windows DVDen er I Trondheim. Er det mulig å brenne en kopi ved bruk av macen min? Slik at jrg kan installere Windows? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja, det å brenne en kopi av en DVD er en generisk operasjon, ikke relatert til noe OS. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Du må uansett har Windows 7 DVD plata di for å kunne lage et ISO image av den - på en PC/MAC. Enten det , eller du må få tak i en Win 7 ISO fil. ISO image av Windows 7 kan du selvfølgelig brenne til DVD på mac . Lenke til kommentar
masb Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har måttet bruke windows for å brenne Windows 7-installasjonsplater, de jeg har brent med Macen har aldri fungert. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har brent Windows 7 Beta og RC fra henholdsvis MacOSX og Linux, det har fungert fint for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 bruke diskbehandleren på mac'en og lag en diskfil av innstalasjonesdvd'en. Så brenner du det imaget etterpå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå