pmiddy Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Hei, en ting jeg lurer på, hvorfor funker ikke mine koss porta pro som mikrofon?? Mange ørepropper funker som mikrofoner, og jeg er desperat etter mikrofon xD. har 3 koss her så hvis dere vet om hvordan jeg kan fikse dette hadde det vært supert .) takk EDIT: det er bare på skype de ikke funker, noen tips? Endret 7. oktober 2010 av pmiddy Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) hvorfor funker ikke mine koss porta pro som mikrofon?? Fordi Koss PortaPro er hodetelefoner som består av to høyttalere, men ingen mikrofon. har 3 koss her så hvis dere vet om hvordan jeg kan fikse dette hadde det vært supert .) takk Hva skal mikrofonen brukes til, skal den kobles til en PC, en mobil, eller noe helt annet? det er bare på skype de ikke funker, noen tips? Hva er det som ikke funker i Skype? Endret 7. oktober 2010 av Meh. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Koss funker som mikrofon nå. (Det er bare å koble dem til Mic inntaket). det funker over allt, men bortsett fra skype... Noen ideer om hvordan jeg kan fikse dette? Når jeg ringer "skype echo" hører jeg min egen stemme, men når jeg skal snakke med noen andre så hører de meg ikke.. EDIT: fikset allt nå -Lås- Endret 8. oktober 2010 av pmiddy Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Har du et bilde som viser hvordan hodetelefonene ser ut? Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Er helt vanlige koss porta pro=) men har fått det til, så er bare å låse denna her. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Men vanlige Koss PortaPro har jo ikke mikrofon. Det er det som får meg til å lure Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Høytalerne fungerer som mikrofon:) prøv selv! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Da ble det med ett litt enklere å skjønne hva du prøvde på Endret 10. oktober 2010 av Meh. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hehe, husker en gang hvor forfjamset jeg ble da en kompis brukte en mikrofon som høyttaler, så det skulle ikke forbause meg om det motsatte også er mulig - i alle fall ikke etter denne videoen å dømme. :!: Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Mikrofoner ogg høyttalere er jo i prinsippet bygd opp veldig likt, så det er jo ikke så rart at det går an Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå