Flimzes Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Flere mulige forklaringer har ikke jeg. Uansett, en forklaring må det være. Det er ihvertfall lite sannsynlig at mange mennesker innbiller seg sånt. Mer sannsynlig enn spøkelser Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Skal vel litt mer vind til enn det man får inne i et hus for å flytte et glass? Hadde det blåst full storm gjennom huset burde han jo strengt tatt lagt merke til det Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Du hadde ikke denne jenta på besøk? http://www.youtube.com/watch?v=dNiVFCWMrqI Klipp fra Andrei Tarkovskys "Stalker". Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg tror det var Jesus som gjorde det. Hvorfor ikke? Like sannsynlig som at det var et spøkelse. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jesus sitt spøkelse kansje? skal godt gjøres da, tror ikke han går igjenn. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hva med at det var hjernen som feiltolket signalene den fikk fra sanseorganene? Jeg har selv opplevd ting som tilsynelatende har beveget seg (ofte når man ikke stirrer rett på og er konsentrert). 1 Lenke til kommentar
siggii Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Naboen med fiskesnøre..? Hahaha. Tror du fant det ut der ass! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 ...eller gud\allah ITS THE MESSIAH! Selv tror jeg juks og fanteri Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hva med at det var hjernen som feiltolket signalene den fikk fra sanseorganene? Jeg har selv opplevd ting som tilsynelatende har beveget seg (ofte når man ikke stirrer rett på og er konsentrert). Dette er faktisk sant, har opplevd det selv mange ganger. Spesielt om man ser ting i øyekroken. Men "seeing is believing" som det heter og ingen liker å høre at "det du så var ikke ekte". Folk legger selvsagt mye i egne opplevelser og når noen forteller dem at "dette var sannsynligvis ikke sånn" kan ofte skape mye frustrasjon. Men det er viktig å forstå vi ser det hjernen presenterer til oss. Hva som er årsaken til det kan være så mangt og det er også stor sannsynlighet for at det skjer ting på "veien" mellom øyet og bevisstheten. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå