Gå til innhold

Skjedde noe rart på bordet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde et glass på glassbordet, det var helt tørt der. Plutselig flyttet glasset seg mens ingen tok på det. Hva skjer her? er det et spøkelse som lekte med glasset? :cry: eller finnes det en logisk svar?

takk på forhånd :ermm:

Glass mot glass lager ingen "kjemisk reaksjon" så her må det desverre være no overnaturlig. fortell litt mer da? opplevd noe annet hjemme hos deg?

Lenke til kommentar

Hvis jeg var et spøkelse, ville jeg tatt glasset og slengt det knallhardt i bordet rett for nesa på deg. Svakt triks å bare la det skli litt. Det bør kreves litt mer før man hiver seg på forum og antyder spøkelser.

Det var vel litt glatt mellom bord og glass, og bordet var ikke helt i vater.

På listen over mulige årsaker kommer spøkelser på plass nummer 643148219458 av

643148219459 mulige.

Lenke til kommentar

Lurer på den siste mulige istedefor spøkelse?

Glasset skled nok litt bare. Opplevde selv ufoer i natt

Den siste mulige er at enorme, usynlige, kanelduftende femdimensjonale romvesener reiste i en ombygd folkevogn 63-modell i overlydshastighet gjennom et ormehull i et parallellt univers med eneste formål å flytte glasset til trådstarter eksakt 3,1415 centimeter.

Hyggelig å være til hjelp :)

• Liker 7
Lenke til kommentar

Lurer på den siste mulige istedefor spøkelse?

Glasset skled nok litt bare. Opplevde selv ufoer i natt

Den siste mulige er at enorme, usynlige, kanelduftende femdimensjonale romvesener reiste i en ombygd folkevogn 63-modell i overlydshastighet gjennom et ormehull i et parallellt univers med eneste formål å flytte glasset til trådstarter eksakt 3,1415 centimeter.

Hyggelig å være til hjelp :)

Den eide :)

Vodka forklaringen var nok den beste..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Er gulvet rett?

Hvis det er det er det mest sannsynlig noe overnaturlig. I dag hørte jeg noe som "trampet" oppe, det sluttet når jeg gikk opp. Og der skal jeg sove..

Lenke til kommentar

Hva er egentlig som mest sannsynlig skjedde her? Har jo hørt om lignende tilfeller flere ganger.

Mulige forklaringer kan jo være;

- Bordet var ikke 100% tørt og glass mot glass med vann mellom kan få flatene til å gli

- Gulvet var skjevt

- En vibrasjon i gulvet fikk glasset til å røre på seg

- Vind?

Flere mulige forklaringer har ikke jeg. Uansett, en forklaring må det være. Det er ihvertfall lite sannsynlig at mange mennesker innbiller seg sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...