protoneedhelp Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg hadde et glass på glassbordet, det var helt tørt der. Plutselig flyttet glasset seg mens ingen tok på det. Hva skjer her? er det et spøkelse som lekte med glasset? eller finnes det en logisk svar? takk på forhånd 5 Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg hadde et glass på glassbordet, det var helt tørt der. Plutselig flyttet glasset seg mens ingen tok på det. Hva skjer her? er det et spøkelse som lekte med glasset? eller finnes det en logisk svar? takk på forhånd Glass mot glass lager ingen "kjemisk reaksjon" så her må det desverre være no overnaturlig. fortell litt mer da? opplevd noe annet hjemme hos deg? Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvis jeg var et spøkelse, ville jeg tatt glasset og slengt det knallhardt i bordet rett for nesa på deg. Svakt triks å bare la det skli litt. Det bør kreves litt mer før man hiver seg på forum og antyder spøkelser. Det var vel litt glatt mellom bord og glass, og bordet var ikke helt i vater. På listen over mulige årsaker kommer spøkelser på plass nummer 643148219458 av 643148219459 mulige. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Lurer på den siste mulige istedefor spøkelse? Glasset skled nok litt bare. Opplevde selv ufoer i natt Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Vel, det er jo teoretisk mulig at alle vannmolekylene i glasset bestemte seg for å bevege seg i samme retning i brøkdelen av et sekund, som kunne flyttet glasset? :!: Så sant glasset ikke var tomt da. Da ville jeg nok løpt hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hallo, sier jo seg selv. Hvis du ikke vet hva som skjer så er det jo spøkelser! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 vodka i glasset ville forklart hele saken.. 7 Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Lurer på den siste mulige istedefor spøkelse? Glasset skled nok litt bare. Opplevde selv ufoer i natt Den siste mulige er at enorme, usynlige, kanelduftende femdimensjonale romvesener reiste i en ombygd folkevogn 63-modell i overlydshastighet gjennom et ormehull i et parallellt univers med eneste formål å flytte glasset til trådstarter eksakt 3,1415 centimeter. Hyggelig å være til hjelp 7 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Lurer på den siste mulige istedefor spøkelse? Glasset skled nok litt bare. Opplevde selv ufoer i natt Den siste mulige er at enorme, usynlige, kanelduftende femdimensjonale romvesener reiste i en ombygd folkevogn 63-modell i overlydshastighet gjennom et ormehull i et parallellt univers med eneste formål å flytte glasset til trådstarter eksakt 3,1415 centimeter. Hyggelig å være til hjelp Den eide Vodka forklaringen var nok den beste.. Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Var du påvirket av hallucinogene stoffer, eller var dette tidlig eller sent på dagen, var du trøtt, evt andpusten eller syk? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Bordet og gulvet er ikke skjeve på noen måte? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Om du ikke så hva som skjedde er det åpenbart at det var noe utenomjordisk eller overnaturlig! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Er gulvet rett? Hvis det er det er det mest sannsynlig noe overnaturlig. I dag hørte jeg noe som "trampet" oppe, det sluttet når jeg gikk opp. Og der skal jeg sove.. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Du strekte deg etter det? Eller så du på? Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Du strekte deg etter det? Eller så du på? jeg så på. Er gulvet rett? Hvis det er det er det mest sannsynlig noe overnaturlig. I dag hørte jeg noe som "trampet" oppe, det sluttet når jeg gikk opp. Og der skal jeg sove.. gulvet er rett ja. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Åh, spennende. Jeg ville tatt kontakt med et medium/klarsynt, eller dem nå kaller seg. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Naboen med fiskesnøre..? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hva er egentlig som mest sannsynlig skjedde her? Har jo hørt om lignende tilfeller flere ganger. Mulige forklaringer kan jo være; - Bordet var ikke 100% tørt og glass mot glass med vann mellom kan få flatene til å gli - Gulvet var skjevt - En vibrasjon i gulvet fikk glasset til å røre på seg - Vind? Flere mulige forklaringer har ikke jeg. Uansett, en forklaring må det være. Det er ihvertfall lite sannsynlig at mange mennesker innbiller seg sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå