Yamato47 Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg har nettopp "oppdaga" bittorrent. Jeg har ikke X på serveren min. Finnes det noen anvendelige bittorrent-program til BSD/Linux som kan kjøres uten X? Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Det finnes en curses-versjon av bittorrent-klienten, btdownloadcurses.py. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 CLI-bittorrent-verktøyene som følger med standard-klienten er veldig dårlig dokumentert. Jeg har nå starta opp med btlaunchmanycurses.py, og den fungerer bra. Man må angi torrent-katalog, og så blir alle filene lasta ned til den katalogen man står i. Klienten finner automatisk nye torrent-filer i torrentkatalogen og starter nedlasting. Jeg har ikke undersøkt om den avslutter nedlasting hvis man fjerner torrenten. Klienten flytter vel heller ikke torrent+fil når den er ferdig nedlasta slik bt++ gjør, men ellers ser dette greit ut. Jeg tipper det etterhvert kommet til å komme bedre verktøy for dette. Her er ei webside jeg fant: http://www.lnx-bbc.org/bittorrent2.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå