nisse1991 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hei har just kjøpt meg et nytt sata kort som jeg skal bruke på en gammel pc jeg har. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=310630 Problemet er at biosen registrere at kort finnes men han vil ikke boot inn til windows. I går fikk jeg bios was not found. Noen som har erfaring med dette korte? Eneste jeg har gjort er å satt det nedi Pci slotten. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Du vil høyst sannsynlig ikke kunne boote via dette pci kortet (eller andre pci sata kort). Dette er et velkjent problem med gamle hovedkort. PCI sata kort gjør det kun mulig å legge til ekstra sata lagringsdisker. Lenke til kommentar
gamer1 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 vil ikke boote via det vil kunne bruke det som en plass jeg kan koble til harrdisker. Har windows disk som fungere:P Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det finnes PCI Sata kort man kan boote fra. Forsøk å sett kortet i en annen PCI slot på hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det finnes PCI Sata kort man kan boote fra. Ikke fra de hovedkortene jeg har prøvd fra.... Det er også hovedkort med sata kontrollere som nekter å boote fra enkelts disker så dette er et minefelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå