Durochris Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hei Etter jeg satt opp PC'en i stad etter jeg hadde vært på LAN, så skur den seg bare av og på, av og på... Det går i en loop. Noen ganger kan den være på 1 sek, andre ganger 20min. Det virker nesten som strøm brudde eller no. Får den er av på 2 sek. Får den begynte å skur seg av har jeg fått "No signal detected" på skjermen. Prøver å formatere, men er ikke så lett når den plutselig skrur seg av... Hardware ser dere i signature. -Durochris Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Høres ut som om PSU-en din fusker. Om du ikke har mulighet til å prøve en annen er det jo bare å begynne feilsøkingen. Start med å koble ut absolutt alt som ikke er nødvendig for å starte PC-en (RAM, HDD's, PCI-kort). Funker det ikke da sitter du igjen med 2 løsninger. PSU eller hovedkort. Er det hovedkortet kan det være korrupt BIOS, eller noe i den duren. Det kan også være kortslutning mellom hovedkort og kabinettet, vær obs på det! Endret 8. oktober 2010 av Habitats Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg tok ut forlengelseskablene og nå funker alt perfekt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå