Gå til innhold

Øke av armhevninger?

Anbefalte innlegg

For en stund tilbake var jeg inne i en veldig god trenignsrutine, med styrke mange ganger i uka og faste joggedager. Etter russetia datt jeg vel litt ut av rutinen, og etter at jobben byttet tilholdssted og vi mistet treningsrommet har jeg ikke trent styrke skikkelig siden midten av Juli. Dette er for dårlig, men jeg har hverken tid, energi eller penger til å leie meg inn på et treningssenter. Har starta å jogge og bokse igjen, og føler formen er på vei tilbake. Men er også keen på litt mer muskler, ihvertfall komme meg tilbake der jeg var.

Det jeg egentlig lurer på er om det i det hele tatt er mulig å øke/få mer muskler og mindre fett av å trene mye armhevninger? Eller ihvertfall vedlikeholde mens jeg jogger og bokser og piler ned i vekt.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I samme situasjon selv. Jeg dro på ferie og gikk lenge uten å trene noe i det hele tatt. Har ikke fått meg noe nytt treningsted enda, men det ser ut til å hjelpe bra bare å sykle/jogge samt løfte manualer og ta push up og sit ups. Langt i fra noe godt treninsprogram, men bedre enn ingenting. Jeg blir ikke svakere i hvertfall.

Lenke til kommentar

I samme situasjon selv. Jeg dro på ferie og gikk lenge uten å trene noe i det hele tatt. Har ikke fått meg noe nytt treningsted enda, men det ser ut til å hjelpe bra bare å sykle/jogge samt løfte manualer og ta push up og sit ups. Langt i fra noe godt treninsprogram, men bedre enn ingenting. Jeg blir ikke svakere i hvertfall.

Du blir ikke svakere? LOL

Tror du push ups og jogging trener bena som knebøy?

Du må jo trene hele kroppen, går ikke ann og bare trene push ups! Ta dips da heller haha

Lenke til kommentar

Du blir ikke svakere? LOL

Tror du push ups og jogging trener bena som knebøy?

Du må jo trene hele kroppen, går ikke ann og bare trene push ups! Ta dips da heller haha

Ja ser det var dumt skrevet nå. Det jeg ville ha frem var vel det at det er bedre å gjøre noe enn ingenting.

Endret av -Zeitgeist-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...