Jockstrap Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Hei folkens, jeg har tenkt å selge bilen min og har ikke snøring hva den er verdt. Fint om noen som har litt peiling kan komme med meninger. Endret 14. november 2010 av Jockstrap Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Hei, ser for meg at bilen din er verdt rundt 20 000,- men minus drivledd som må skiftes, lekasje i bagasjerom og at 1. giret ikke fungerer, må du faktisk trekke fra en god del, så maks 10-11 000kr. Men finn ut litt mer hva som er gærent med 1. giret ditt, og evt. påkost bilen de pengene det koster for reprasjonen og kjøp nye dekk til bilen da blir bilen din mer "hel" og kunder vil ta en nærmere titt. det første kunde ser i (f.eks.) annonsen din på finn.no er at 1.giret ikke fungere, kunder går bare til neste bil. Men hvis reperasjonene på bilen (1. giret og nye dekk) kommer på mer enn 8-9 000,- blir det jo ikke vært det. tror uanset ikke det er hele girkassen din som har røket, i og med at det kun er 1. giret som er defekt, tror ikke det er dyre påkostniner. Lykke til! Endret 7. oktober 2010 av Performance27 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Skal vi se - en godt brukt Accord som selges med lekkasje og bulker, men uten vinterdekk og førstegir. Og høyttalere, da. Beklager, men her tror jeg ikke det er så mye mer enn vrakpant å hente, spør du meg. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tja, hva ligger de på hvis de er i orden da? Kassa må nok antaglig byttes, blir endel tusen i brukt kasse og arbeid så det drar kraftig ned, denne lekkasjen i bagasjen er vel ikke rusthull? Er det mye rust så er den neppe noe annet enn en delebil, legg den ut og se hva du får, vanskelig og gi noe svar på pris på biler med store defekter men 5000,- kanskje. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tja, hva ligger de på hvis de er i orden da? Kassa må nok antaglig byttes, blir endel tusen i brukt kasse og arbeid så det drar kraftig ned, denne lekkasjen i bagasjen er vel ikke rusthull? Er det mye rust så er den neppe noe annet enn en delebil, legg den ut og se hva du får, vanskelig og gi noe svar på pris på biler med store defekter men 5000,- kanskje. Enig med agvg her. Legg den ut til 5-7000, så ser du om det er noen som vil ha den i det hele tatt. Jeg kjøpte en bil som var i bedre stand enn din, sjeldnere, nyere, større motor og 2 små feil på EU, for 5000,- som delebil. Den var dog gått ca 50.000 lengre. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) 20.000? No way! Ta en titt på Finn.no og finn sammenligbare biler. Da får du ett overblikk over markedet. Tror som andre her at det ikke er mer å hente enn å selge den som delebil. Husk at den nesten er 20 år gammel, gått mye og har mange kostbare feil hvis dette skal gjøres på et bilverksted. Endret 8. oktober 2010 av Azidops Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det lukter litt delebil av denne her. Spesielt med defekt første gir. Ville overrasket meg om du fikk noe særlig mer enn 5-6000 Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Er ikke mye håp igjen for den bilen. For all del ikke bruk noe mer penger på den, du vil aldri få de tilbake igjen. 3 Lenke til kommentar
Jockstrap Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Har prøvd i flere mnd å selge den på finn.no, autodb, og nyttiuka. Responsen har vært mildt sagt beskjeden. Prøvde først 10 lapper, så satt jeg ned til 7 lapper for en mnd siden. 5000 kan være rimelig å selge en delebil for? da tror jeg at jeg bare får bite i det sure eplet og legge den ut som delebil. :/ Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 hvis du bytter kassen og fikser drivleddet får du kanskje 8-10tusen for den hvis ikkje, veldig lite Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg ville også vært forsiktig med å koste på bilen noe mer. Men noen bruktbilforhandlere er villige til å kjøpe det meste, også defekte biler. Disse har gjerne annonser i lokalavisene ("bil ønskes kjøpt"). Kanskje en idé hvis du håper på litt mer enn vrakpant. Lenke til kommentar
Jockstrap Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) a Endret 14. november 2010 av Jockstrap Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 I tilfelle bilen ikke er solgt ennå: http://www.bilforumet.no/biler-onskes-kjopt/259389-skadet-bil-onskes-kjopt.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå