MEJ- Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hei! Jeg er ny her på forumet å visste ikke helt hvor jeg skulle putte dette emnet. Men som tittelen sier har jeg litt problemer med SC2. Jeg har akkurat kjøpt meg ny pc, med spesifikasjoner som tilsier at jeg skal kunne kjøre SC2 med grafikken stilt på "high".. men med en gang jeg stiller settingene på spillet over "low" begynner det å lagge.. http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=593520 dette er forøvrig pcen. Jeg har oppdatert alt av drivere å slikt, men fungerer fortsatt ikke på noe annet enn low :/ Har lite kunnskap om pc, så hvis noen har tips til hvordan jeg kan løse problemet ville det vært supert! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Sjekk på Can You Run It om pcen din kan kjøre StarCraft 2 Lenke til kommentar
MEJ- Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Sjekk på Can You Run It om pcen din kan kjøre StarCraft 2 Jeg vet at jeg kan kjøre SC2.. spiller det helt fint me settingene på LOW, men har pratet med flere datakyndige som lett sier jeg kan spille det på både medium og high uten nevneverdige problemer.. men sliter fortsatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå