Gå til innhold

Hvis du var tatt på fersken av politiet/Kripos...

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror jeg ville gått for den nokså vanlige: "jeg husker ikke noen ting! alt er klart frem til det tidspunktet hvor drapet skal ha blitt begått, men så er alt sort fremtil dere tok tak i meg og cuffa meg!".. den ser ut til å funke like greit hver gang.. :shrug:

Lenke til kommentar
jeg hade skylt på bush ...

jeg hadde sagt han forurenser sinnet til dagens unge med krigs propaganda ..

og så hadde jeg tatt en laaaaaaaang diskusjon om verdens politiken med min usynlige venn "Zup^-zoinc" .. han er fra Alpha Centauri..

"Your free to go" :lol:

Så for meg det Internvjuet Dennis Leary tar med dyrene.

Lenke til kommentar
Hvis du, etter du har begått et mord, ville du da ha tilstått eller skylde på beruset tillstand ol. eller ville du ha tillstått? handlingen du var anklaget for?

Da hadde jeg skutt politifolka og sagt "fuckin' n00bs. I 0wn ya all!"

:p

Neida, jeg ville aldri begått ett mord og om jeg gjorde det så hadde det vært i selvforsvar el. liknende og derfor hadde jeg selvsagt tilstått og sagt sannheten.

Lenke til kommentar

jeg hadde ikke blitt tatt. viss en skal drepe noen så dra til et sted med mange mennesker, helst i et land uten utleveringsavtale med norge. så fått tak i en pistol. funnet meg en person i et område utenfor overvåkning og ikke noen mennesker i nærheten. personen som jeg ville ha tatt av dage er en som jeg hadde noe forhold med i det hele tatt. skutt et skudd på ham, dumpet våpenet uten fingeravtrykk osv. og så dratt tilbake til norge

no trace no chase

Lenke til kommentar

jeg husker bare at noen prøvde å overfalle meg og at jeg måtte forsvare meg(og selfølgelig plantet en kniv eller noe i hånden på dem etter dem er døde, slik at det ser ut som om dem prøver å drepe meg :wink: )

Lenke til kommentar
Fra retten:

"Nei nei dommer, det var ikke slik! Den avdøde bare "falt" på kniven min.....ni ganger.....baklengs.."

:lol::lol:

Tror jeg hadde erklært meg sinnsyk i gjerningsøyeblikket elns. Kanskje skyldt på alt for mye alkohol.

Men sånn ellers prøver jeg å holde meg på godfot med purker ;)

Lenke til kommentar
Fra retten:

"Nei nei dommer, det var ikke slik! Den avdøde bare "falt" på kniven min.....ni ganger.....baklengs.."

:lol::lol:

Tror jeg hadde erklært meg sinnsyk i gjerningsøyeblikket elns. Kanskje skyldt på alt for mye alkohol.

Men sånn ellers prøver jeg å holde meg på godfot med purker ;)

Om det er selvforskyldt rus så skal det straffes like hardt som om du hadde vært edru. Straffeloven §45. Om du derimot har fått noe stoff i et glass du drikker (ufrivillig altså), og du blir helt bavian, og deretter knærter en gubbe så slipper du fri.. tihi :)

Lenke til kommentar

Om det er selvforskyldt rus så skal det straffes like hardt som om du hadde vært edru. Straffeloven §45. Om du derimot har fått noe stoff i et glass du drikker (ufrivillig altså), og du blir helt bavian, og deretter knærter en gubbe så slipper du fri.. tihi :)

Hmz...dude...vil du slippe noe ned i glasset mitt? erm.gif

Humm... masse psykotiske tanker ute å går her ja...

Noe dere vil fortelle meg ? :shrug:

Ja.

Du har 6 dager igjenn å leve ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...