LeShop Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hei. Lurte på om det er mulig å fjerne den tingen man girer med og den greia som står det vilke gir man har på 'nå', å isåfall, hvordan kan jeg det ? Jeg har nylig gått til innkjøp av singlespeed skjønner dere Lenke til kommentar
svante Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvilken type sykkel er det og hvilket girsystem? Lenke til kommentar
LeShop Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Girsystemet er av typer Shimano 7-Speed. Bak på sykkel'n står det bare Shimano acera. Sykkel'n er en Scott Voltage YZ 35 2008 modell. Problemet er at jeg nå skal bytte over det handtaket til en annen sykkel med annen ramme, men har singlespeed på den og... Er det noen som vet om det er mulig å fjerne girsystemet fra bremsehandtaket ? Lenke til kommentar
neulah Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Girsystemet er av typer Shimano 7-Speed. Bak på sykkel'n står det bare Shimano acera. Sykkel'n er en Scott Voltage YZ 35 2008 modell. Problemet er at jeg nå skal bytte over det handtaket til en annen sykkel med annen ramme, men har singlespeed på den og... Er det noen som vet om det er mulig å fjerne girsystemet fra bremsehandtaket ? Nei, det går ikke. I ditt tilfelle er bremsehendel og girsjalte en enhet. Lenke til kommentar
johneinar123 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 nei jeg tror ikke det nei men hvis du må så kjøp nye da vel:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå