Abigor Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hver gang jeg åpner Winamp er innstillingene tilbake til utgangspunktet. Spillelisten er borte, filene i media library er borte og alle innstillinger i options er borte. Hvordan fikse dette? Nettopp installert winamp på ny pc. Versjon 5.581 selvsagt. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Innstillingene i Winamp lagres når du avslutter programmet, så husk og avslutte programmet på en ordentlig måte. Selv ga jeg til slutt opp hele Winamp da det bare var problemer med det, og gikk over til foobar2000. Snakk om å gå fra natt og dag! Så om det uansett er en ny maskin, ville jeg absolutt anbefalt deg å ta en titt på foobar2000. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg kan gjerne ta en titt på foobar. Skal se om den kan måle seg med gode gamle winamp. Jeg lukker winamp på normal måte. Det er heller noe med windows 7 som gjør at det ikke fungerer skikkelig tror jeg. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Eneste jeg kommer på som kan gi Windows skylden er om du har satt restriksjoner på mappen Winamp er installert, eller der den lagrer filer (%appdata%\winamp eller lignende), slik at den ikke "får lov" til å lagre innstillingene. Ang. foobar, så kan det være litt mye å sette seg inn i i begynnelsen, men så fort man forstår hva components gjør for noe, blir det en lek. Det herlige med foobar er at man selv kan velge hva programmet skal gjøre, fremfor Winamp, som kommer med 241 funksjoner man så absolutt ikke trenger, og som bare spiser ressurser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå