Constanse Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Fant ved nærmere ettertanke (og god hjelp) ut at dette er noe jeg selv, og ikke andre kan gjøre noe med, så da er det ikke nødvendig å flomme forumet. Endret 8. oktober 2010 av Constanse Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 For å være krass og direkte: 1. Skaff deg en ryggrad, si det du mener. 2. Hvis de er dårlige venner, hvorfor beholde dem som venner? Det finnes alltid flere der ute. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 ^ Tusen takk! Ryggrad bestilt med ekspresslevering nå. Tror kanskje jeg skal rydde sammen posten, jeg vet jo egentlig hvordan jeg vil ha det, det er bare jeg som kan fikse tingene. Ingen vits i å enda en gang prøve å få andre til å velge for meg. (Litt teraputisk å skrive tråder, får la være å poste dem i fremtiden. ) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Å skrive ting ned er en utmerket måte å sortere og tenke gjennom dem Hvis det er veldig spesifikke ting du lurer på er det selvfølgelig lov å spørre. Det å stå for det du sier er ofte tøft om man ikke er vandt med det, og ofte vil man møte mye motstand, spesiellt i situasjoner som dette. Men ikke la slikt gå innpå deg, det er tross alt du som er bedre enn dem uansett. Og uansett hvor slemme de er, så er den beste tanken "Kanskje noe av det er sant, men de ville likevel ha meg med som venn på reise". Altså uansett hva de sier, så syns de likevel du var bra nok til å ha med ut. Den innstillingen kan man bruke til nesten hva som helst av motstand man møter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå