Gå til innhold

HDD borte etter bruk av Partition Magic

Anbefalte innlegg

FUCK. Stort problem. skulle formatere en minnepenn til FAT32, men det lot ikke windows gjøre, så etter en rask googling lasta jeg ned Partition Magic 8 som skulle gjøre jobben. Men på boot av det programmet var det noe errors med sector greier, så trykte jeg på Yes at PM skulle fikse problemet. Neste som skjer er BSOD, Og nå måtte jeg installere windows på nytt på en annrn HDD fordi PC'en restarta midt i Windows boot. Harddisken er synlig både i BIOS, og Diskpart i CMD men ikke explorer. Men når jeg går på diskmanager i windows. får jeg ikke høyreklikket og redigert noe med harddisken fordi det står:

The operation failed to complete because the Disk Management console view is not up to date. --X Merk, det fungerer å redigere andre harddisker.

Prøvd å restarte og ta ut IDE og strømkabelen til den harddisken, men no luck. Hva kan jeg gjøre? Har lest at Partition Magic 8 ikke støtter Windows 7 (som jeg da har), men det var etter problemet..

Hjelp! Har alt for masse på den harddisken til å miste.

TAKK

Windows 7 64-bit

Endret av michael691
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

To tre ting

1. gparted, evt følger med Ubuntu-cd'n
  2. Backup. Skal alltid taes før kritiske operasjoner på disk. Det står i manualen til alle slike program (og som du sikkert trykket OK på under installasjon).
  3. Partition Magic. Aldri stor på et program som tar i bruk ordet "Magic" i beskrivelsen av programvaren :tease:

Endret av geir__hk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...