livingman Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 hei. hvor mye koster fergene fra norge til danmark? bergen-hirtshalls kristiansand - hirtshalls finnes det en nettside og studere prisene på? jeg fant ingen ting på google. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Kristiansand - Hirtshals: Color Line Fjord Line Bergen - Hirtshals: Fjord Line Endret 7. oktober 2010 av TM B 1 Lenke til kommentar
livingman Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 tusen takk var det jeg leitet etter Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Vil bare si i fra om at Fjordline er noe av det mest elendige jeg har vært borti på lenge. Turen tar riktignok litt mindre tid enn SuperSpeed, men komforten og tilbudet ombord på båten er mil unna SuperSpeed. I tillegg er SuperSpeed billigere. Går du inn på denne siden og er student kan du få en billett for 50 kr t/r. Endret 8. oktober 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå