jalla90 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hei! Bruker MSN på windows 7 og er DRITT lei av att det ligger 2 ting på oppgavelinja i stede for att det er eit ikon i høyre hjørne. Hvordan kan jeg fikse det? noen som vet? Takker:) Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Finn msnmsgr.exe og sett kompatiblitet til Windows Vista Lenke til kommentar
myhken Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Finn msnmsgr.exe og sett kompatiblitet til Windows Vista Tror ikke dette funker på den nyeste Live 2011, men på versjonene før denne skal det funke ja. Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Har Windows 7 x64 og Live 2011 og det fungerer til meg. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ok, svarte før jeg testet selv... var bare på "nyhetene" da forrige versjon kom ut at det var siste versjon som ville støtte dette her, og fra 2011 versjonen så måtte folk leve med å ha den på selve meny linjen. Men kanskje MS har gitt etter for press, og endret mening. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Når jeg brukte Vista-modus på min Live Messenger, sluttet alle URL å fungere, så jeg måtte manuelt kopiere de. Ubeskrivelig plagsomt. Lenke til kommentar
jalla90 Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg har funnet ut av det:) takker for svar:) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hva fant du ut? Forresten, nyeste versjon av Live Messenger har ikke dette problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå