Teovina Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Oi oi... Her var det mange forskjellige meninger, som for det meste står gutt mot jente, hvor guttene blir sure og jentene ikke forstår hvorfor. Jeg må innrømme at jeg selv ble provosert av flere av innleggene her. Denne tråden viser i hvert fall hvorfor gutter og jenter har sånn problem med å forstå hverandre. Det å kalle henne luremus fordi hun kysset med en gutt på senga og sa nei, syns jeg er ufint og helt feil. Jeg har selv kysset en gutt jeg likte, uten å tenke på å gå noe lenger. Jeg kan ikke lese tankene til gutten, og kanskje man ikke tenker på sex før han begynner å tafse i nærheten av buksa. Da er det på sin plass å fortelle hvor skapet skal stå. Jeg tror ikke mange av dere har for vane å fortelle gutten på starten av daten: "Hei, hyggelig å treffe deg, btw jeg føler ikke for sex i dag". Det kommer an på stemningen og hvordan ting går, og man trenger ikke ha noen annen grunn for det enn at i dag passet ikke stemninga for det. Kyss og klining er ikke ensbetydende med sex, samme om det er på en seng. Nå må jeg bare legge til at jeg kan forstå at han ble skuffet. Han er 22 år og jomfru, og har garantert sett for seg stunden med en jente i senga veeeldig lenge. Kanskje var det første gang han hadde en jente å kysse på senga, og da blir han sikkert enda mer skuffet. Men betyr det at hun da er PÅLAGT å ha sex med han fordi "å dakar, han er 22 år og jomfru, jeg må hjelpe han"?! Vet du hva.... DET ville vært verre. Sex skal kun skje når begge har lyst, det vet vi alle. 3 Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja, bra du definerte det med senga og sånn. Forstår spesielt at du ville vente litt hvis du liker gutten og ønsker å gå sakte fram. Man kan bare ikke sammenligne en potensiell kjæreste med et ons. Det kan være veldig lurt å vente litt med sex og bli bedre kjent først om man er seriøs, slik at ikke forholdet går for fort fram og blir "bare lagt for sex". Da er du ikke en luremus, tvert imot, du er moden og tøff som ønsker å vente og se om dere passer sammen først. Lenke til kommentar
Gjest EID! Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Trolle-tråden fortsetter. Få med dere at denne såkalte masete gutten er jomfru, og de ikke gift ennå. TRAGISK§! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvorfor er det så mange forskjellige meninger fra gutter og jenter rundt dette? Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvorfor er det så mange forskjellige meninger fra gutter og jenter rundt dette? DEN diskusjonen har pågått siden tidenes morgen, la oss ikke ta den her eller nå. Da ender det med at vi går i strupen på hverandre og moderatorene må stenge tråden.. Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Takk for at du oppklarte det med senga. Jeg trodde det var snakk om en standard leilighet, med en seng på dertil egnet soverom. Det var en leilighet med egen seng på soverommet hans. Men siden han bor med kompiser sier det seg selv at man går på rommet om man skal kose og kline. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hvordan melder man seg ut av tråden? Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hvordan melder man seg ut av tråden? Ved å si det du nettopp sa? Nå venter vi ikke på flere svar fra deg Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Trolle-tråden fortsetter. Få med dere at denne såkalte masete gutten er jomfru, og de ikke gift ennå. TRAGISK§! Hva har det å være gift med saken å gjøre? Lenke til kommentar
LudvigVIII Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Holder på med en gutt. Han er jomfru, ikke jeg. Vi er begge 22. En kveld holdt vi på i senga, men jeg ville ikke ha sex da og han ble sur, og ville ikke respektere at jeg sa nei. Og når han fikk vite at den siste jeg hadde sex med var en ons, så ble han enda mer sur for at han tilfeldige var bedre enn han. Hva skal jeg mene om dette? 1. Ikke hør på alle de frustrerte fjortissene her som sier du er hore/luremus. Alle bestemmer over egen kropp og det er rett og slett ikke alltid man har lyst. 2. Han er en idiot om han åpenlyst ble sint, men jeg forstår godt at han ble frustrert. Gi han en forklaring på hvorfor så skal du se det blir bedre. 3. Dersom han spurte om dette (om ONS) burde han ikke bli sint for svar. Dersom du sa det til han uten at han spurte er du ubetenksom (mildt sagt). Se for deg at du liker en person godt og er VELDIG gira et øyeblikk. Så får du plutselig høre noe som du tolker som. "Andre er bedre enn deg". Opplevd noe liknende selv og ble både frustrert og lei meg. Som sagt så vet jeg at det ikke er bestandig stemningen er på topp, så bare forklar han grunnen. Ikke la han sitte igjen med den ekle følelsen han har i alle fall. Mvh. Fing3rs Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Fyren var frustrert og vet ikke hvordan disse tingene fungerer (da hadde han mest sannsynlig ikke vært jomfru fortsatt). Tenk deg jomfrudommen hans som en kløe. En kløe mitt på ryggen, som han har hatt siden han fikk ståpikk og forstod at den kan stikkes inn i jenter. Etter akk så lenge kommer du, og du har muligheten til å klø han. Dermed vil han kun tenke på å bli klødd, og når du da sier nei (uansett hvor fint du gjør det) vil han bli fantastisk frustrert - og når man er frustrert reagerer man ulogisk. Og folkens... Klining betyr da ingenting. Man kan kline uten å ville noe mer. Man kan kline i senga med noen, uten å ville noe mer. Man kan kline, tafse på hverandre i bare undertøyet i senga, uten å ville noe mer - og dette går begge veier. Gud vet jeg har blitt betegnet som lurekuk en del ganger. 1 Lenke til kommentar
Sarah78 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Jente:Lurer på om er ute etter sex eller om det er meg han vil ha. gutt:Gidder jeg bruke tid på dette viss ikke denne dama heller vil gi meg sex(har tross alt ventet i 22 år) full krasj! Jente er ute etter et følelsesmessig forhold(regner jeg med?) Gutten tar det som det kommer. Alle har rett til å si nei angående egen kropp,men dra nytte om lærdommen og vit at det kan hende han blir sur. Kan tolkes som lite modent ,men det er slik mange gutter gjør. Fasit:si du kun vil a sex i et forhold!-og prat om sex på forhånd.Gi eventuelt beskjed på hvor lang tid du trenger. At du har hatt en ONS er ingen grunn til at du ikke skal begynne med dette,da det bare har gjort deg en erfaring rikere-og det var muligens ikke noe for deg. Men lurer på en ting:Hva gjorde dere i senga viss hensikten ikke var å ha sex?og dette uten å ha snakket om sex på forhand er vel direkte missledende... Edit:hadde visst ikke lest hele tråden-siste sitat gjelder ikke lenger. Endret 29. oktober 2010 av Sarah78 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg