Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutt sur når jeg ikke vil ha sex

Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Er det fortsatt problemer med å forstå hvorfor han ble sur?!?

Dette var ikke "bare litt klining"... det kom så langt som til sengen. Det er stor forskjell på litt klining, og det å holde på i sengen. Er det virkelig så vanskelig å skjønne at det er en stor forskjell?

Ja, det er vanskelig å forstå at han ble sur! Jeg er på samme alder som han TS snakker om, og jeg ville aaaaldri reagere så barnslig for en så liten fillesak. Djises! Det var som TS sier litt klining i senga. Man MÅ ikke ha sex bare fordi man er i en seng. Det er ingen forskjell på å kline i sofaen, på badet eller i senga, man kan kline på alle stedene. Og ha sex der hvis man vil.

Til TS: Syns han oppførte seg umodent. Hadde jeg klina med ei i en seng og hun ikke ville ha sex så hadde jeg tenkt at det var synd, men at det ikke gjorde noe. Det kommer jo en ny sjanse.

Endret av Thefainter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er en forskjell eller ikke mellom å kline i en seng eller et annet sted er noe som varierer fra person til person sitt syn, derav alle de forskjellige meningene her på denne diskusjonen.

Mitt syn er at det er forskjell mellom å kline i en sofa og å kline i en seng, fordi sengen er det møblementet, for å ikke si stedet, vi mennesker forbinder mest med sex. Det er der vi vil skape våre barn. Og om han oppførte seg umodent kan ingen egentlig si noe om, siden vi ikke vet hvilke følelser/tanker som ligger bak hans reaksjon. Litt off topic kan vi jo si at det er flere meninger her som er heller umodne, inkludert skriftspråket som benyttes, så vi som diskuterer her skal ikke si mye om andres umodenhet.

Faktum er at gutten ble fornærmet da han ikke fikk sex med jenten han trodde han skulle få det med. I tillegg blir han følelsesmessig sparket når han får vite at den potensielle sexpartneren har hatt et ONS.

Er dere ærlige, dere som sier dere ville tatt det "greit" om en dere drev på med ikke ville hatt sex etter å ha klint, rotet og andre forspillaktiviteter, og dere visste den forrige hun/han hadde seg med var et ONS? Det sier jo at den dere driver på med rangerer ONS'et over dere.

Denne debatten kommer til å rase "for evig" mellom oss som mener gutten hadde grunn til å reagere og dere som mener han reagerte helt ut av proporsjoner. Let the war of word continune :thumbup:

Lenke til kommentar

Er dere ærlige, dere som sier dere ville tatt det "greit" om en dere drev på med ikke ville hatt sex etter å ha klint, rotet og andre forspillaktiviteter, og dere visste den forrige hun/han hadde seg med var et ONS? Det sier jo at den dere driver på med rangerer ONS'et over dere.

Ja, det hadde vært greit.

Det betyr ikke at hun setter ONS høyere enn meg for hun var ikke sammen med meg da, det sier bare at hun ville ha uforpliktende sex der og da som singel.

Lenke til kommentar

Det er ikke kjæresten min, men en jeg holder på med. Dette var første gang vi endte opp i senga, så ikke sånn at jeg alltid sier stopp. Jeg tenkte vi bare skulle kline og kose litt denne gang. Han spurte hvem og når sist jeg hadde sex, og jeg svarte ærlig på spørsmålet, noe jeg ikke skulle gjort, som bare gjorde vondt verre. Han har ikke noe med det uansett.

Som du ser her Thefainter, så er ikke TS sammen med den gutten det her er snakk om heller. Hva TS sin hensikt var er ikke poenget heller, poenget er hvordan det TS gjorde ble oppfattet av gutten og hva det medførte.

Slik han fikk det fremstilt ville TS rote med ham, men ikke ha sex, mens en annen tidligere hadde hun ønsket uforpliktende sex med. Uforpliktende sex er jeg en stor tilhenger av selv om jeg aldri har benyttet det, men for denne gutten har det blitt en fæl situasjon der han ikke føler seg verdsatt like mye som et ONS TS har hatt.

Men om du hadde tatt det greit å bli behandlet slik, så for all del. Jeg legger meg ikke opp i hvordan folk vil bli behandlet så lenge det ikke rammer meg^^

Lenke til kommentar

Er det ikke meningen at de skal møtes mer heller?

Så det var ONL? OneNightLuremus

Roter med en random fyr inn på et rom opp i en seng for å så gi seg?

Virker litt spesiellt, om man ikke vil så må man vel finne ut av det litt før/ evt gi uttrykk for dette litt før selve senga.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I dunno, I'm not TS.

Men er helt enig, når man kun er ute etter uforpliktende roting og kos, da bør man gjøre dette klart. Om jeg hadde flørtet med en jente en liten stund (over en uke altså), for så å rote med henne og vi endte opp i en seng ville jeg også regnet med at sengen kom til å få testet hva den tålte. Virker ikke som TS hadde til hensikt å såre/lure gutten heldigvis, men hun burde vel tenkt på hvordan han ville oppfatte situasjonen.

Forhåpentligvis er det en erfaring rikere og noe å huske på ved en senere anledning :new_woot:

Endret av Sapere_aude
Lenke til kommentar

Nå har jeg lest hovedposten et par ganger, og slik virker det for meg:

Hun holder på med ham, altså de har truffet hverandre før. Potensielle følelser i bildet.

De koser seg sammen en kveld, og havner i senga. Muligens kosing og klining i sofaen først, og så seng.

De kliner i senga, han prøver å tafse litt, men får et nei. Han blir sur.

Det er for meg uvisst hvem som sa at ONS-en var bedre enn han. Likevel, han blir sur av å få den informasjonen. Han ble visstnok "enda mer sur", så han fikk mest sannsynlig den informasjonen samme kveld som avslaget.

Okei, så nå har vi hendelsesforløpet, ihvertfall slik jeg tolker det som ble skrevet.

Om det stemmer at kosingen og kliningen begynte i sofaen eller et annet sted i boligen, er jeg enig i at det er irriterende, og TS burde forstå at det ville medfølge forventninger og irritasjon ved avslag.

Kyssing er for meg en romantisk aktivitet. Klining er for meg en erotisk/lidenskapelig aktivitet.

Om jeg klinte med ei jente, som da blir med meg/drar meg med til sengs, ville jeg forventet sex. På samme måte ville jeg forventet mat om jeg lagde mat hjemme.

Om min kjæreste/partner tok eller kastet maten jeg lagde, ville jeg blitt irritert/sur, på samme måte som jeg ville blitt irritert/sur over at min kjæreste/partner avbrøt den erotiske akten med et "Vil ikke ha sex i dag, jeg. TV?".

Jeg vil ikke kalle deg en luremus, TS, fordi jeg ikke liker det ordet. Men jeg er enig i at det å kutte helt før spenningskurven har nådd toppen er vel urettferdig ovenfor han. Og attpåtil forteller du han om ONS-en din i ettertid, hvor enten du eller han konstaterer at denne personen var bedre enn han.

Konklusjon: Jeg forstår han godt, jeg. Kanskje han reagerte litt tydeligere enn han burde, men det virker ikke for meg som at du har noen grunn til å bli irritert/sur over han.

Endret av Arinomi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor dere gidder å bry dere mer om henne når hun ikke kommuniserer videre og ikke vil gi mer info. Gjester her som er hunkjønn er ikke verdt å bruke tid på, det de egentlig vil er å få sympati. Vel de kan jo stikke til Kvinneguiden da, noe de sannsynligvis gjør.

Endret av WarpX
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Klining er for meg en erotisk/lidenskapelig aktivitet.

Om jeg klinte med ei jente, som da blir med meg/drar meg med til sengs, ville jeg forventet sex. På samme måte ville jeg forventet mat om jeg lagde mat hjemme. Om min kjæreste/partner tok eller kastet maten jeg lagde,

Glad alle gutter ikke tenker som deg. Isåfall hadde ikke mange jenter turt å kline med gutter mer.... som å kaste mat? JEEZ. Ta deg en bolle. Senga er et fint sted å kline og man trenger ikke ha sex der.

Det er like teit som hvis en jente skulle sagt "han hadde sex med meg, og så vil han ikke gifte seg".

Endret av dkny
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Selvsagt kan man kline eller rote med andre uten at det automatisk skal bety sex. Men, da skal man i så fall gi beskjed på forhånd at man ikke er interessert i sex, bare kos.

Jeg er redd jenter ikke forstår fult ut hva gutter tenker om dette, det virker i hvert fall slik på en del av innleggene her.

Og jeg er virkelig glad for at jeg ikke kjenner slike gutter som tenker sånn. Hadde jeg sagt ifra til de jeg evt roter med at sorry, det her ender ikke med sex tror jeg de hadde lurt om jeg var rar, eller bare dum.

Er det fortsatt problemer med å forstå hvorfor han ble sur?!?

Dette var ikke "bare litt klining"... det kom så langt som til sengen. Det er stor forskjell på litt klining, og det å holde på i sengen. Er det virkelig så vanskelig å skjønne at det er en stor forskjell?

Senga mi var sofaen min i en periode, betydde det at jeg ikke i heletatt burde gjort noe sånn at jeg evt la opp til ting fordi det trossalt var en seng?

Lenke til kommentar

En seng er en seng, en sofa er en sofa. Dette var som å vifte godteri foran øynene på en unge, og så si at, nei, forresten, du får ikke noe likevel. Menn vil av evolusjonsmessige årsaker vanligvis tro at kvinnen har mye mer lyst enn hun egentlig har, så å sende ut såpass utydelige meldinger er sjelden lurt hvis det er noen man vil være venn med. Man kan mislike at det er sånn, akkurat som man kan mislike mange av de irrasjonelle følelsene kvinner kan ha, men etter mitt syn er det lureste å bare tilpasse seg at det er slik.

Lenke til kommentar

Han burde gå fra deg, makan til luremus og Ottar hore skal du lete lenge etter!

Så fordi hun ikke vil ha sex med noen er hun en hore? Jeg tror nok du må lese deg litt opp i ordboken. Her har du en forklaring på hva en hore er. :)

At noen blir sure fordi de ikke får sex når man roter er bare patetisk. Roting, uavhengig om man befinner seg i en seng eller ikke, er ikke proporsjonalt med sex. Har man en innstilling om at man kan kreve sex dersom man kysser en annen, er det ikke rart at man er jomfru.

Nå hadde det stilt litt annerledes i dette tilfellet dersom TS og "vennen" hadde gått litt lenger. Da med å kle av seg f. eks. Da kan jeg være enig i definisjonen luremus.

Bruken av ordet "hore" er ikke bokstavelig ment. Dessuten er jo oppførselen TS beskriver selve definisjonen på luremus.

Lenke til kommentar

Det er liten forskjell på klining i sofaen og sengen. I og med at sengen hans var eneste sted å holde på på rommet hans, er det ikke rart det endte der. Da ble det enten sengen, eller stå på gulvet å holde på. Da sier det seg jo selv.

Og til dere som nevnte noe om bruk og kast, det er slettes ikke det. Dette er en jeg holder på med, som betyr for meg at det kan bli noe mellom oss. Alt for tidlig å si enda dog, da vi ikke har møttes så alt for mange ganger, og dette er en gutt jeg vil fortsette å møte å bli bedre kjent med.

Og det engående ons'en fikk han vite etter at han hadde mast og blitt sur. Han spurte sist jeg hadde sex, og med hvem. Jeg var "snill" og svarte ærlig. Da klikka han nesten for jeg hadde sex med en tildeldig. Men jeg må da få lov å ha sex som singel også, uten at det skal bety noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for at du oppklarte det med senga. Jeg trodde det var snakk om en standard leilighet, med en seng på dertil egnet soverom. Jeg synes også det var bra at du var ærlig med han, selv om sannheten kunne være vond. Slikt vet ihvertfall jeg å sette pris på.

Jeg trekker tilbake min forrige uttalelse, da den var på feil grunnlag. Jeg kan forstå hvorfor han ble sur, men jeg mener ikke at han hadde grunn til det.

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...