Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutt sur når jeg ikke vil ha sex


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skjønte ærlig talt ikke hvorfor han reagerte som han gjorde. Seriøst, han fikk ikke hatt seg en gang og ble sur. Det får da være grenser for hva man skal bli sur av. Så hvis jeg kliner/tafser på en fyr og får nei til noe mer så har jeg lov til å bli sur for det? Gir lite mening!

 

Det er en gutteting... Jeg blir også sur av sånt. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønte ærlig talt ikke hvorfor han reagerte som han gjorde. Seriøst, han fikk ikke hatt seg en gang og ble sur. Det får da være grenser for hva man skal bli sur av. Så hvis jeg kliner/tafser på en fyr og får nei til noe mer så har jeg lov til å bli sur for det? Gir lite mening!

Om han tar deg med i seng og stopper uten å si noen grunn, som er tilfelle her, hadde det vært helt greit?

Lenke til kommentar

Siterer likegodt meg selv da noen tydeligvis ikke tok hintet.

Ha i det minste baller til å opprette en bruker før man ber om stenging av en annens tråd ;)

 

Noen innlegg er slettet og jeg oppfordrer gjestebrukere som ikke poster sensitivt om å opprette en bruker (ikke ment mot trådstarter som godt kan ha sine grunner til å ville forbli anonym :) )

Tilbakemeldinger tas på PM!

 

edit: ett innlegg som siterte et slettet innlegg forsvant også. Videre posting som nevnt i sitatet vil bli slettet uten varsel

Endret av hernil
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Jeg skjønte ærlig talt ikke hvorfor han reagerte som han gjorde. Seriøst, han fikk ikke hatt seg en gang og ble sur. Det får da være grenser for hva man skal bli sur av. Så hvis jeg kliner/tafser på en fyr og får nei til noe mer så har jeg lov til å bli sur for det? Gir lite mening!

Om han tar deg med i seng og stopper uten å si noen grunn, som er tilfelle her, hadde det vært helt greit?

 

Å ikke ville er en grunn. Dog, for min del har det noe og si om det var kun denne ene gangen eller om det er en vane. En gang for vel gå, blir ikke sur for det, gretten ja, men ikke sur, det gidder jeg ikke kaste bort tiden på. Hadde gått og tatt meg en dusj eller noe :p

 

Men flere ganger hadde jeg blitt meget sur ja :D

 

Og alt i alt, så for gutters del går det ikke ann å kline/rote uten at det ender med sex? Eller må jeg fra nå av minne enhver gutt jeg begynner å kysse på at det ikke blir sex på han, bare evt tafsing?

Endret av AnnChristin
Lenke til kommentar
Og alt i alt, så for gutters del går det ikke ann å kline/rote uten at det ender med sex? Eller må jeg fra nå av minne enhver gutt jeg begynner å kysse på at det ikke blir sex på han, bare evt tafsing?

Joda, vi gutter kan tafse og kline uten å måtte ha sex. Problemet her er settingen.

 

Men se for deg en date, en skikkelig romantisk date. Alt er rett. Hjertet ditt banker, du kjenner spenningen hver gang kjæresten tar på deg, du er kåt, og du er klar. Dere kliner, roter, du er nervøs, har store forventninger og så plutselig så sier kjæresten, "nei! hit men ikke lenger" og stopper hele dritten. Er det ok når kjæresten tydeligvis aldri hadde tenkt å la det gå lenger?

 

Hva om kjæresten attpåtil begynner å snakke om tidligere sex opplevelser, som bla inkluderer ons?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Såfremt det var første gangen så hadde jeg ikke reagert nei, litt gretten ja, men ikke sur. Dog hadde tidligere sexopplevelse blitt dratt opp hadde jeg vel lurt på om fyren var totalt idiot og lurt på om han noen sinne hadde forventet å få seg noe senere med en slik innstilling.

 

Dog, fikk ikke med at det var kjæresten, trodde det bare var en hu holdt på med.

Lenke til kommentar

Hvor kraftig reaksjonen til vedkommende er kan jo diskuteres. Voldelig er naturligvis uakseptabelt. Men om han blir skuffet, sur, irritert eller andre ikke-voldelige reaksjoner får være opp til vedkommende. Vi er alle forskjellige. Eg mener bare det at noe slikt fortjener en reaksjon, så får det være opp til hver enkelt sin personlighet hvilken reaksjon dette er.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

TS skriver det er en hun "holder på med".

 

Ingen grunn til å bli sur. Må da gå ann å ligge å kose uten at det skal være sex. Typisk mannfolk. Ville vurdert om det er verdt å bruke mer tid på noen som er så idiot.

Lenke til kommentar

Det er ikke kjæresten min, men en jeg holder på med. Dette var første gang vi endte opp i senga, så ikke sånn at jeg alltid sier stopp. Jeg tenkte vi bare skulle kline og kose litt denne gang. Han spurte hvem og når sist jeg hadde sex, og jeg svarte ærlig på spørsmålet, noe jeg ikke skulle gjort, som bare gjorde vondt verre. Han har ikke noe med det uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selvsagt kan man kline eller rote med andre uten at det automatisk skal bety sex. Men, da skal man i så fall gi beskjed på forhånd at man ikke er interessert i sex, bare kos.

 

Gutter har etter min oppfatning større seksualdrift enn jenter. Når han da er jomfru som 22-åring er han mest sannsynlig veldig keen på å ha sex (som 16-åring var jeg svært keen på å debutere, synes direkte synd på en 22 år gammel og jomfru!). Når TS og han da har kost seg, klint og havnet i sengen (!) har han sikkert sett for seg at det gikk strake vegen mot sex, siden han ikke var klar over at TS ikke ville mer den kvelden. Når TS da plutselig sier stopp har det mest sannsynlig hatt samme effekt på guttens følelser som en trafikkulykke: Uventet, brutal og fulstendig bråstopp.

 

Klart han blir sur da. Jeg er enig i at han burde repsektere dine grenser, det er basic, men du, TS, burde også respektert hans lyster, følelser og behov. Når han har ventet 22 år er han jævlig lite keen på å vente en uke til, om en fantastisk mulighet blir revet vekk foran nesen på ham.

 

Jeg er redd jenter ikke forstår fult ut hva gutter tenker om dette, det virker i hvert fall slik på en del av innleggene her.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Han burde gå fra deg, makan til luremus og Ottar hore skal du lete lenge etter!

Så fordi hun ikke vil ha sex med noen er hun en hore? Jeg tror nok du må lese deg litt opp i ordboken. Her har du en forklaring på hva en hore er. :)

 

At noen blir sure fordi de ikke får sex når man roter er bare patetisk. Roting, uavhengig om man befinner seg i en seng eller ikke, er ikke proporsjonalt med sex. Har man en innstilling om at man kan kreve sex dersom man kysser en annen, er det ikke rart at man er jomfru.

 

Nå hadde det stilt litt annerledes i dette tilfellet dersom TS og "vennen" hadde gått litt lenger. Da med å kle av seg f. eks. Da kan jeg være enig i definisjonen luremus.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...