Conkey Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Jeg jakter etter en billig men selvsakt funksjonell switch, har sett ut denne: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=316901 noen som har gode/dårlige erfaringer? På komplett har denb og lillebroren fått greie skussmål. Har lyst på noe som fungerer greit i noen år fremover uten at dette koster skjorta. Endret 7. oktober 2010 av Conkey Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Det første jeg sjekker er strømforbruk. Bruker enheten lite strøm, så øker levetiden ganske mye. Denner switchen bruker ca 5,8W som er et lavt forbruk. Endret 7. oktober 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Netfrog Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har brukt denne utgaven av DGS-1008D (i hvitt design merket med D-Link Green) siden juni, og den fungerer fremdeles som den skal. Jeg har i tillegg en mye eldre utgave i grå og sølvgrå design som jeg har brukt i mange år. De gode erfaringene med denne gjorde valget lett når behovet oppstod for en switch til. I tillegg til de to switchene har jeg også brukt routeren DGL-4300 i en del år, og alle produktene har fungert optimalt og gjør det fremdeles. Det samme gjelder DIR-655 som jeg kjøpte for min mor ifjor. Det eneste problemet jeg har opplevd med D-Link gjennom mange års bruk var at den eksterne strømforsyningen (i støpselet) på DGL-4300 tok kvelden. Det løste seg enkelt ved å handle ny tilsvarende på Clas for en billig penge. Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 De er helt kurante. Største svakheten med d-link er strøm adapterne. Jeg har hatt sikkert 10 d-link produkter oppigjennom, og på minst 4 av de har strøm adapteren gått i stykker. Løsningen da blir å handle ny tilsvarende fra ebay, der koster det somregel 2-3 dollar for en ny adapter + ca samme i frakt. (rundt 35-40kr levert) Mye rimeligere en å kjøpe ny "original" dlink adapter til 199, som uansett er laget samme stedet nesten Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har brukt mye d-link switcher og eneste jeg har hatt trøbbel med er de 3100-48 siden første batchene søg, men ellers helt stabile produkter. forøvrig om strøm adapteren ryker så er det enda billigere kontakte d-link for en ny tilsendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå