jcarlos Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har et problem med en Samsung TXQ 120 home cinema. Når jeg starter den, kommer en medling på displayen som sier "PROTECTION" så slokner. Jeg har prøvd å resetere den, men det skjer ingeting. Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
madammim Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Prøv å koble fra alt av kabler og se om det blir det samme. Hvis så er jeg redd for at det er verkstedet neste (mulig ny firmware eller noe annet triks kan være tilgjengelig, prøv å google feilen). Hvis feilen blir borte ville jeg sjekket (spesiellt) høytalerkabler, men også andre kabler for kortslutning/feilkoblinger. Lenke til kommentar
jcarlos Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Prøv å koble fra alt av kabler og se om det blir det samme. Hvis så er jeg redd for at det er verkstedet neste (mulig ny firmware eller noe annet triks kan være tilgjengelig, prøv å google feilen). Hvis feilen blir borte ville jeg sjekket (spesiellt) høytalerkabler, men også andre kabler for kortslutning/feilkoblinger. Hei. Takk for svaret! Jeg har koblet fra alt og koblet det på nytt og det er ingen foranding. Nå skal jeg prøve å koble fra høytaler kablene og starte apparaten igjen. Samtidig skal jeg sjekke alle kablene. Takk igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå