SunnyCloud Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Er det regler for hvor bred stripen kan være, eller er det ikke tillatt med hjemmelaget i det hele tatt? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ikke lov med noen form for soting på fremre sideruter og frontrute. Noen biler har originalt ca ei 5 cm bred stripe med soting øverst på frontruta mot sola, men jeg tviler på at du kan sette på det selv lovlig. Tviler på at noen bryr seg så lenge det ikke er helt kullsvart. Lenke til kommentar
Waco Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Du kan ikke sote siderutene fremme eller frontruten, heller ikke den "rånestripa" i toppen av frontruta. Å sote framrutene kan være direkte trafikkfarlig + at du får 2000 i bot om du blir stoppa med dette. Lenke til kommentar
SunnyCloud Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Det blir jo i tilfelle tante politi som bryr seg. Den lille glipen mellom solskjermene/over sladrespeilet blir som en akilleshel i den lave høst/vintersolen. Jeg kjører med solskjermene nede, men når solen skinner mellom disse, må jeg enten trø hodet opp i taket eller ned på høyde med rattet, for å unngå solen. Utrolig upraktisk. Nå har det seg slik at mange biler kommer originalt med denne "rånestripa". Dette er faktisk noe som er utrolig praktisk, bare se på løpsbiler; "alltid" stripe. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå