Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

interessert i kunde fra jobben

Anbefalte innlegg

Vet, vet, jeg er teit nå, men jeg er så betatt av en jeg møtte en dag på jobben (bensinstasjon). Da jeg kom på jobb grytidlig en søndag, stod det en bil parkert utenfor. Brydde meg ikke med det, det er naturlig nok mange biler innom i løpet av en dag.

Gikk inn og overtok kassa osv, og så kom det inn to gutter. Og jeg ble slått i bakken! Hehe, først var det nesten så jeg lurte på om jeg kjente han ene, syntes han liknet sånn på han jeg holdt på med før (bra). Men så jo fort at nei, det var ikke han, men han var jo da akkurat den typen gutt jeg liker. Alt fra det litt skjeve smilet, til T-skjorten med bandlogo til bandet jeg har betalt sikkert 10k tilsammen for å se 3 ganger.

Der ble de da stående en stund, fordi bilen var ødelagt, og de fikk ingen til å komme og hente dem klokka sju på en søndag. Så de var inn og ut av butikken mange ganger for å kjøpe mat, spørre etter verktøy for å prøve å fikse bilen osv. Begge var på min alder, og vi pratet og kom så langt som til å spøke litt. Jeg syntes synd på dem som allerede hadde stått der siden klokken seks på søndag morgen (lørdag kveld for dem), og ga dem gratis brus. Til slutt dro de, og innen da var jeg veldig oppsatt på å finne ut hvem dette var.

Så har det seg slik at jeg "kjenner" en fyr fra der de bor (20 min unna meg), dvs jeg har snakket med ham på msn i mange år etter et tilfeldig sammenstøt på nettby, og siden han også jobber på B-stasjon utveksler vi litt historier. Da jeg trakk fram denne svarte han "HAHA var det du!", for da hadde han allerede fått historien, og det viste seg at han kjente begge de to guttene, så jeg fikk selvfølgelig lurt ut navn ut av ham, hvorpå jeg addet på face (men bare han jeg var interessert i).

Så skjedde det ikke mer etter at han godtok, men på fredag 5 dager etter søndagen, jobbet jeg nattevakt, og da kom han plutselig i bil bare for å kjøpe tyggis. Han åpnet med å si "takk for sist", jeg kritiserte ham for tyggisvalget, og så ble han stående en god stund og prate, spes. tatt i betraktning at han hadde en venn sittende i bilen og vente (han drakk ikke noen av gangene, han kjørte bilene). Jeg fikk såå good vibrations, og etter et år som kassadame på en butikk med mange faste kunder, mener jeg at jeg har blitt god på å spotte tvungen småprat. "Sitter her enda du ja, eheh", men jeg fikk ikke den kleine, tvungne følelsen. Heller følelsen av at han også var interessert.

Tirsdag uken etter fikk jeg et mentalt breakdown, tenkte NO MORE PUA FOR ME, var desp etter å få forholdet ut av bensinstasjonen, mobilnummeret hans lå spammet på face etter mange helger som sjåfør, kort og godt: Jeg sendte MELDING. Til en fyr jeg har møtt 2 ganger! Men jeg tenkte at jeg begynner å bli for gammel til dette maset, bedre å være relativt tydelig og klar. Skrev bare at vi hadde fått inn masse av den kjipe tyggisen han likte, og at vi trengte hjelp til å bli kvitt den. Det var litt sent på kvelden, og han svarte ikke før neste morgen (kvart over seks):

Haha :) Nice ;)

Ok, hva skal DET bety... Det er jo I OG FOR SEG et positivt svar, og jeg skjønner at han ikke tar init. til noe mer kvart over seks om morgenen, men føler jeg fucket meg selv litt der, for nå er det begrenset hvor mye mer jeg kan gjøre uten å bli stemplet Crazy StalkerBitch.

Men så, hehe, hadde han profilbilde fra en morsom situasjon i sommer; På bildet er det en brann i bakgrunnen, og 5 meter unna denne eksplosjonsbrannen lå jeg og sov i telt i et område som egentlig var evakuert, og ble først vekket av en skrekkslagen vakt da det hele var nesten over. Så det måtte jeg jo SELVFØLGELIG kommentere, helt uskyldig. Fikk da til svar:

Nice (Y) :)

Og nå...... er det en uke siden, og jeg er veldig usikker her.

Svarene er jo EGENTLIG helt greie, og han virker ellers som en kortfattet fyr som kan svare "nice" til det meste. Under normale omstendigheter ville jeg tenkt et kort og greit "he's just not that into you", men det vil jeg ikke helt godta enda. Den tyggisen slo meg som veldig påskudd, og jeg lover at det var en form for vibrations, er ihvertfall TEMMELIG sikker på det.

Men jeg er tom for moves, og jeg kjenner ikke han felles bekjenten vår godt nok til å begynne å bli med ham på fester. Det ville uansett vært mye bortkastet rangel og alkohol, siden jeg vet at jeg bare ville sittet på nåler hele kvelden og ventet på at Han kanskje skulle dukke opp.

På dette punktet vil jeg egentlig bare ha innspill. Sikkert mange gutter her, noen som forstår situasjonen bedre enn meg? For jeg har egentlig ikke forstått noen ting, jeg har bare handlet, og da helt uten å reflektere over hvordan jeg oppfattes (for da måtte jeg lagt meg ned og dødd av skam). Hva skal jeg gjøre!

Btw beklager wall of text, men det ville jo ikke vært mye nytte å å skrive "Liker en gutt, hva skal jeg gjøre!"

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å spørre om han skal på byen eller noe slikt til helgen? Så kan dere gå på vorsh hver for dere, og møtes litt mer casual på byen etterpå.

Avhenger selvsagt av at dere er over 18 år, men regner da med det siden du skrev:

Men jeg tenkte at jeg begynner å bli for gammel til dette maset
Lenke til kommentar

Hva med å spørre om han skal på byen eller noe slikt til helgen? Så kan dere gå på vorsh hver for dere, og møtes litt mer casual på byen etterpå.

Jepp, pluss ingen risikerer noe. "Skal du på byen i helga" eller "Planer for helga?" er kodespråk for "skal vi dra på hver vårt vors, drikke oss fulle, tekste litt og så møtes på byen der vi går fra null til klining på ett kvarter?"

Lenke til kommentar

Jepp, pluss ingen risikerer noe. "Skal du på byen i helga" eller "Planer for helga?" er kodespråk for "skal vi dra på hver vårt vors, drikke oss fulle, tekste litt og så møtes på byen der vi går fra null til klining på ett kvarter?"

Haha, like it.

Ja, og et annet hinder: Vi er over 18, men han er YNGRE enn meg. Bare et halvt år, men nyttår er i mellom, så det blir i praksis et år. Han har vært 18 en stund, jeg ble nettopp 19 (uhu). Jeg fikk umiddelbart følelsen av at vi var AKKURAT like gamle, slik man av og til får, men heh, det er jo kanskje bare fordi jeg tror jeg er 18 fortsatt.

Vurderte å etterhvert si noe på FacebookChat, a la "lenge siden du har vært på Shell nå, du har vel ikke begynt å fylle på STATOIL?" For å prøve å starte en samtale elns. Aner ikke om han henger mye på utestedene i byen siden han bor på bygda, hører de har større hang til house party med fjortenåringer og hjemmebrent.

Men dere tror ikke jeg har fucket opp alt med å være såpass frampå? Har tross alt tatt "kontakt" hele TO ganger.

Haha. Elsker og hater hvor psyko menneskehjernen blir under visse omstendigheter.

Lenke til kommentar

Hei :)

Er du tom for "moves" etter å ha sendt en meld om at dere har fått inn tyggis og komentert et bilde på face?

Er ikke akkurat de mest klokkeklare hintene da...

Hva med å bare høre med han om han skal på byn, som foreslått tidligere. Virker som du synes at HAN skal be deg med på noe og ikke omvendt. Hvorfor? Er ikke farlig å få et hyggelig nei, eller en dårlig bortforklaring :p

Litt rotete post. Seint på kvelden

Lenke til kommentar

Haha jamen, som jeg sa, redd for å virke Crazy StalkerBitch! Men han HAR jo svart, og nå likte han nettopp et av bildene mine på face. Ikke et bilde av MEG riktignok, bare et bilde som demonstrerer hvor rar facebook er av og til, men det viser i hvert fall at han ikke er livredd for å tiltrekke seg mer (uønsket) oppmerksomhet fra meg, right? *overtolke absolutt alt fordi jeg har så lite å gå etter her*

Lenke til kommentar

Blir ikke crazystalkerbitch av å invitere med seg en på byn.

Neste gang han kommer inn på shell stasjonen din så fåreslår du å finne på noe med han, som ikke kan misforstås med noe annet en at du er litt keen på ham.

Blir han med så er det bra. Dersom han ikke vil er det også bra, siden du da kan ligge den ballen død :)

Lenke til kommentar

Jeg tviler sterkt på at noen vil bli stemplet som creepy stalker bare fordi man spør om å treffes. Det er først hvis man gjenntatte ganger blir direkte avvist og alikevel ikke gir seg at man blir stemplet som creepy stalker.

Gjør som Absolut sier. Kan ikke sitte å vente på det du vil ha. Må ta det du vil ha :).

Lenke til kommentar

Jeg tviler sterkt på at noen vil bli stemplet som creepy stalker bare fordi man spør om å treffes. Det er først hvis man gjenntatte ganger blir direkte avvist og alikevel ikke gir seg at man blir stemplet som creepy stalker.

Gjør som Absolut sier. Kan ikke sitte å vente på det du vil ha. Må ta det du vil ha :).

Før noen andre tar det :)

Lenke til kommentar

Men føler det hadde vært MYE enklere for ham. Jeg er jo tross alt låst fast på jobb når jeg møter ham, han kunne bare sagt: "Når er du ferdig a? Blir med og råner stripa etterpå du vett!"

Men på den andre siden, hvis jeg hadde vært kunden og han hadde vært på jobb, hadde jeg kanskje tenkt at han bare var hyggelig fordi han var på jobb og MÅTTE være det. Og ja, jeg har initiert kontakt et par ganger utenom jobbsammenheng, men for alt han vet kan jeg være en supersosial person som kommer med kommentarer til hvem som helst jeg har på facebook. Tror jeg framstår som ganske åpen og sosial på jobb.

Så HM. Men nå har jeg i hvert fall fått LITT uprovosert respons fra den kanten. Og jeg har fri neste helg, og det har faktisk vår felles bekjent også, så jeg KAN jo prøve å fiske om han skal på fest i bygda si da. Så kan jeg prøve å dukke opp på samme plass :p Med så mye Norwegian Stiffness som finnes her i landet tror jeg absolutt en fest er den beste starten.

Lenke til kommentar

Men føler det hadde vært MYE enklere for ham. Jeg er jo tross alt låst fast på jobb når jeg møter ham, han kunne bare sagt: "Når er du ferdig a? Blir med og råner stripa etterpå du vett!"

Men på den andre siden, hvis jeg hadde vært kunden og han hadde vært på jobb, hadde jeg kanskje tenkt at han bare var hyggelig fordi han var på jobb og MÅTTE være det. Og ja, jeg har initiert kontakt et par ganger utenom jobbsammenheng, men for alt han vet kan jeg være en supersosial person som kommer med kommentarer til hvem som helst jeg har på facebook. Tror jeg framstår som ganske åpen og sosial på jobb.

Ser du mønsteret?

denne svarte han "HAHA var det du!", for da hadde han allerede fått historien, og det viste seg at han kjente begge de to guttene, så jeg fikk selvfølgelig lurt ut navn ut av ham

Fyren har snakket om deg til den felles bekjente du nevner(hvis jeg ikke misforstår helt). Fra en gutts ståsted er det en klar indikasjon på interesse, men på en annen side er det klin kanakkas umulig for deg eller meg å vite om fyren kun tror du er like supersosial og hyggelig mot alle.

Du kan føle du gjør alt rett så mye du vil, men dersom motparten ikke tar imot signalene du sender ut pågrunn av ting som du ikke har kontroll over(usikkerhet, minimalt med erfaring med det motsatte kjønn fra tidligere, og derfor vanskelig med å oppfatte signaler enn "gjennomsnittet)blir det enda vanskeligere. Noen må ha det inn med teskje. Poenget mitt er at du ikke kan vite det helt sikkert, med mindre man gjør det ved å gi klart uttrykk for hva man vil. Jeg sier ikke det er lett, langt i fra, men dersom man IKKE gjør det, vil man alltid tvile.

Endret av Status™
Lenke til kommentar

Kanskje du burde unngå å spille på jobben din? Altså du tenkte jo å sende melding angående han kanskje fylte på statoil...

Prøv heller å finn på noe annet. Og MØT fyren utenfor jobb! ASAP!

Det har gått lang tid nå og han kan godt ha trodd han har havnet i vennefellen, og sitter hjemme svært så skuffet.

Lenke til kommentar

Fyren har snakket om deg til den felles bekjente du nevner(hvis jeg ikke misforstår helt). Fra en gutts ståsted er det en klar indikasjon på interesse, men på en annen side er det klin kanakkas umulig for deg eller meg å vite om fyren kun tror du er like supersosial og hyggelig mot alle.

Der sa du noe, for bekjenten vår visste faktisk detaljer fra møtet, ikke bare at vennene hans hadde stått fast og bedt ham hente dem. Han visste f eks at jeg hadde gitt dem gratis brus, og han sa dessuten "Var det du!", ikke "det var vennene mine!"

Nå vet ikke jeg om han fikk historien fra han jeg er interessert i, eller han andre som var med, da. Kanskje fra begge da de møttes etterpå.

Ser mønsteret ja, og vet med meg selv at JEG hadde i hvert fall avskrevet en hyggelig person bak kassa som flink i jobben sin, ikke trodd at vedkommende var interessert. Æeh.

Også enig i at det bør UT av jobbsammenhengen min. Vil ikke at han skal havne i "kundefella", en sånn kunde man kjenner igjen og har en god tone med, men ikke er i stand til å prate med om man treffes utenfor butikken. Men åh. Er i hvert fall mer optimistisk nå enn jeg var, jeg holdt på å avskrive ham som fortapt, men det har jo kommet fram et par poenger her som tilsier at han sannsynligvis er enda mer usikker enn meg. Og jeg er fortsatt bombesikker på at det var NOE mellom oss.

Så jeg får prøve å tenke ut noe, tusen takk for god veileding og hjelp! Liker at ingen har sagt "Gjør sånn og slik, unngå slik og sånn", men heller hjulpet meg å se flere sider av saken :)

Lenke til kommentar
Gjest truckerjack

Jeg hadde ihvertfall satt stor pris på om du hadde tatt insinativ utenom jobben. Som en annen sa lengre oppe, enkelte av oss MÅ bare ha det inn med teskje...

Lenke til kommentar

Men det er jo så UTROLIG vanskelig.......

Update: Han var innom igjen i løpet av helga, igjen som sjåfør for samme fulle kompis som sist. Full kompis ropte navnet mitt og stappet hodet inn luka (lukesalg om natta ja) for å slå av en prat, men Han holdt seg bare i bakgrunnen og kikket inn. Skuffet over at vi ikke fikk vekslet et eneste ord, men kan på en merkelig måte tenke at det er et BRA tegn, for det var litt kø og flere som ventet på mat, og han ville kanskje ikke forstyrre meg. Pluss at han var edru, og HVIS han skulle være interessert, var han kanskje nervøs. Tror ikke han er den veldig frampå typen.

Kan nevne at han først gikk ut av bilen, så satte seg inn igjen, så kom ut og nærmet seg luka mens han kikket inn, for så å stoppe noen meter unna og bare vente på kompisen som skulle ha mat.

Så... ENTEN kanskje et bra tegn. ELLER

Yeah, I'd have to say that's all code for: He's just not that into you

- Jack Berger

Lenke til kommentar

Høres ut som en litt merkelig situasjon du er oppe i. Du jobber jo i en butikk og, kommer han innom der? Eller er det bare på bensinstasjonen han dukker opp?

Hvis du liker han, hvorfor ikke bare be han ut? Selv om du er på jobb kan du jo bare spørre han neste gang. Bedre å bare hoppe i det spør du meg. Han gir nok beskjed om han ikke er interessert.

Er du forresten sikker på at han er singel? Tenk om han ikke er det.

Lenke til kommentar

Høres ut som en litt merkelig situasjon du er oppe i. Du jobber jo i en butikk og, kommer han innom der? Eller er det bare på bensinstasjonen han dukker opp?

Ja, men han bor ikke i samme område som meg. Jeg bor i byen, han ca 20 minutter utenfor. Så han handler ikke på butikken min nei, men han kjører visst mye bil i helgene, og da må man ha bensin.

Hvis du liker han, hvorfor ikke bare be han ut? Selv om du er på jobb kan du jo bare spørre han neste gang. Bedre å bare hoppe i det spør du meg. Han gir nok beskjed om han ikke er interessert.

Ja, hvorfor ikke? Hvorfor ikke, alle sammen? I morgen tar vi fellesdag og forteller alle vi liker om hva vi føler :D Hvorfor tenkte vi ikke på det før!

Er du forresten sikker på at han er singel? Tenk om han ikke er det.

Står som singel på facebook, men alt havner jo så klart ikke på face. Men han er i hvert fall ikke gift, liksom.

Begynner å bli stressa jeg nå, føler jeg liksom har et visst tidsrom til å få gjort noe før jeg bare blir en FFV - en Fremmed FacebookVenn. En sånn en som man har på facebook, men på ingen måte hilser på eller snakker med eller har noen kontakt med. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...