fjarle Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 XP1300 Core skal tåle enda mer. Les mer Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) På tide med salonggeværtesten. Forøvrig burde dere gjøre den med alle såkalte støtssikre telefoner. Endret 7. oktober 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Fikk lyst på en sånn Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Enda en tank? Er det bare meg eller har det plutselig blitt populært med slike igjenn? Må si meg eig med Lilac1. Salongevær testen burde være standar på denne typen telefoner. Tenk om vi plutselig får se mobilen som tåler det? Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Skuff - jeg hadde håpet Sonim's neste ville gå et steg videre og ligne Motorola Defy. Motorola Defy virker meget spennende. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvor er bakgrunnsbildet tatt hen? (Altså innsjøen/fjellene.) Minner meg veldig om den ene bakgrunnen man kan velge som homescreen på Galaxy Spica. Lenke til kommentar
Cleeves Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Tips: Motorola Defy (vanntett og støvtett androidmobil) selges på tre kvasinorske nettbutikker; expansys.no, mytrendyphone.no og pixmania.com. Pixmania har så vidt eg har skjønt begynt å innrette seg etter norske forbrukerrettigheter. Det har også mytrendyphone.no (rotete kundeservice imo), men usikker på den siste sjappa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg