Tsjaizer Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Hei Jeg holder på med en webside som jeg har lagret på et gratis webområde på en offentlig server. Lurer på om det er noen som vet om det går an å kjøpe et nytt domene og bruke siden jeg har laget under det nye domenet uten å måtte flytte filene over? Takker for svar Endret 7. oktober 2010 av Tsjaizer Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 ja det går an. Det nye domenet ditt kan peke på den gamle siden. Lenke til kommentar
Tsjaizer Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 ja det går an. Det nye domenet ditt kan peke på den gamle siden. men da vil vel den opprinnelige urlen vises, ikke den som kommer fra det nye domene? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 spørs om den sender til eller peker på den gamle adressen. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Har du et gratis webområde vil mest sannsynlig gamle URLen vises, eller alt ligger i en frame. Hvorfor ikke investere 300 kr i et webhotell i samme slengen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå