Prizefighter Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 kanskje jeg bare skal slutte med kazaa http://www.itavisen.no/art/1301444.html Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Norske brukere av Kazaa, Grokster og Gnutella kan puste lettet ut, fordi norsk lov ennå tillater å laste ned musikk - selv om denne musikken er kopiert ulovlig i utgangspunktet. Men dette hullet kan bli tettet, og da vil også norske brukere kunne komme i søkelyset. Hvis du bor i Norge, har du enda ikke noe å frykte. Skal vi tro ITavisen rett... Lenke til kommentar
schwin Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Ikke vær redd for å bli straffet for fildeling i norge. Det er som sagt ikke ulovlig. Det er større problem med disse bogus-filene som RIAA, artister og generelt alle djevel-mennesker som er imot fildeling legger ut som enten bare er dritt, eller faktisk inneholder ondsinnet kode. Da begynner det å bli trist.... :x Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hvem er det som bruker KazaA uansett Holder meg til Torrent Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Ikke vær redd for å bli straffet for fildeling i norge. Det er som sagt ikke ulovlig. Det er større problem med disse bogus-filene som RIAA, artister og generelt alle djevel-mennesker som er imot fildeling legger ut som enten bare er dritt, eller faktisk inneholder ondsinnet kode. Da begynner det å bli trist.... :x Da kan jo du saksøke dem for å ha ødelagt din pc =) Lenke til kommentar
Spiffy Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Tja tvilsomt, da kan de saksøke DEG fordi du lastet ned programmet dems, som ingen egentlig ba deg laste ned og som de hadde copyright på.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hvem er det som bruker KazaA uansett folk uten adsl Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hvem er det som bruker KazaA uansett folk uten adsl hehe, folk med adsl bruker det også..jeg er en av de. KaZaA funker greit til å laste ned sanger i blandt, men ikke til noe annet.. dessuten om det "hullet" i loven skulle bli tettet, vil det jo gjelde fra den tid og ikke tidligere så da er det jo ikke noe stress om man tar det litt rolig om det skulle skje, noe som jeg tror ikkke vil komme til å skje... vel vel... :o :o :o Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Gleder meg til de kommer på døra mi med ransakelse ordere etc etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå