Gå til innhold

Binde knapper i wow med G700

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har akkurat gått til innkjøp av G700 fra logitech og gledet meg til å binde alle knappene i wow.

Men, når jeg prøver å binde knappene inne i wow er det akkurat som at eksisterer ikke knappene lenger med unntak av g1 og g2 da disse knappene var bindet frafør av på den gamle musen.

Er det noen der ute som vet hva som er galt eller har samme problem?

Knappene fungerer i windows og jeg har installert den nyeste driveren.

Mvh

Rognkjeksen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå kjenner jeg ikke til den musen, men mulig du må lage bindene i selve driveren til musa.

Feks at du binder en knapp i wow til "o", så må du gjøre slik at når du trykker "X"-knapp på musa, så trykker den "o".

Er iallefall slik jeg har gjort det på Roccat Kone i andre spill.

Så vidt jeg vet så støtter ikke spill mere enn Mouse4\Mouse5 som oftest (Mulig jeg tar feil)

Lenke til kommentar

Høyst sannsynlig må du sette SetPoint programvaren til gaming modus. Under standard modus pleier alle knapper bortsatt fra 4/5 å være knyttet til gitte funksjoner i operativsystem/nettleser o.l.

Bruker G9x selv, men akkurat kjøpt G700 så skal sette den opp i ettermiddag. Kan oppdatere posten så fort jeg har fått dette bekreftet.

Lenke til kommentar

Høyst sannsynlig må du sette SetPoint programvaren til gaming modus. Under standard modus pleier alle knapper bortsatt fra 4/5 å være knyttet til gitte funksjoner i operativsystem/nettleser o.l.

Bruker G9x selv, men akkurat kjøpt G700 så skal sette den opp i ettermiddag. Kan oppdatere posten så fort jeg har fått dette bekreftet.

fikk du det til.?

Lenke til kommentar

Dere må binde om knappene i driverne først.

Spill skjønner ofte ikke en millimeter av hva "Generic Button nr 987543" er, og det er stort sett det de er mappet til i utgangspunktet.

1. Åpne Setpoint og lage en profil for det aktuelle spillet.

2. Binde om hver enkelt musknapp man vil bruke i dette spillet. Velg knappen og trekk ned menyen til "Assign Keystroke", velg en knapp som ikke brukes til annet (hos meg er det F6 til F10).

3. Gå inn i spillets keymapping på nytt.

4. Enjoy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...