Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 noen som vet hvor man kan få tak i halo 3 legendary edition nå? ja jeg vet det begynner å bli litt sent å skaffe den nå. om jeg finner den i norge, hva tror dere det vil koste å få den tilsendt i posten? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Etter et raskt søk så finner jeg den ikke i Norge, men fant den på Amazon, det blir dog endel kronarser. http://www.amazon.com/Halo-3-Legendary-Xbox-360/dp/B000K8ZTK8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 kaqn man betale med paypal på amazon? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Står noe om det her: http://www.ehow.com/how_6777409_use-paypal-amazon.html Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 bruk nå for all del .co.uk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 bruk nå for all del .co.uk hvorfor det? koster 200 pund for en ny en. er det jeg som tar feil eller kostet den som det ble linket til i går mindre da enn nå? Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg ville ha brukt Ebay. Tok et raskt søk og fant flere til under 100$ De fleste vil også merke pakken med "gift" slik at du slipper moms, spør om det på forhånd slik at du ikke får en ubehagelig overraskelse:) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 De fleste vil også merke pakken med "gift" slik at du slipper moms, spør om det på forhånd slik at du ikke får en ubehagelig overraskelse:) at de merker med "gift" er helt innsides nytteløst. be de heller sette en max verdi til $30, det virker! Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har bestandig fått pakker merket "gift" igjennom tollen uten å måtte betale moms. Men 530XD har kanskje andre erfaringer? Det å få avsender til å merke pakkens verdi med ca 30$ (ikke over 200kr) funker nok også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå