fjarle Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 - Hverken Zune, Xbox Live eller Marketplace ved Windows Phone 7-lansering. Les mer Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Er det ikke mer Norske lover som forsinker slikt en noe annet? (altså alt som har men salg på nett å gjøre), troddet mye av grunnen til at feks Ipad var forsinket var at Norske lover ikke haddet godkjent salgsmetodene Apple brukte feks. Trolig er jeg på tynn is nå men. Endret 7. oktober 2010 av simalarion Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Trolig er jeg på tynn is nå men. Det er korrekt - du er nok å anse som meget våt og kald på føttene. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kanskje fordi det jobber flere i MS enn det er potensielle kjøpere i Norge. Norge er lite og uinteressant for de fleste store når det gjelder releaser. Det kommer (stort sett), men at noen tror at Norge er priotitert tar grundig feil. Lenke til kommentar
turbojon123 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kanskje fordi det jobber flere i MS enn det er potensielle kjøpere i Norge. Norge er lite og uinteressant for de fleste store når det gjelder releaser. Det kommer (stort sett), men at noen tror at Norge er priotitert tar grundig feil. Jo, det er sant. Samtidig så er vi svært så kjøpesterke, med tanke på hvor få vi er og hvor mye teknologi som selges. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Vi så jo hvor lang til det tok før Google åpnet Market også. Vi er rett og slett ikke prioritert med snaue fem mill innbyggere. Handler mer om penger og ressurser enn lover og regler. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ikke så farlig egentlig.. jeg kjøpte Motorola milestone i desember 2009 fra expansys, så vidt jeg husker var alt på engelsk, men det merket jeg ikke noe til egentlig.. Så vist det blir lansert noe artig den 11 okt, så blir det nok bestilling fra expansys igjen.. Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 VERKEN, ikke hverken! :-) Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 jooonas91: Begge deler Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Er det rart vi er på verdenstoppen i piratkopiering? Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 "En av amobils kilder"... Søtt Lenke til kommentar
mortjac Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg mener du tar feil. Microsoft hopper ikke over Norge. Men de kommer i fem andre land først. Samme elendigheten som med Apple ;( Men de hopper ikke over vårt kjære fjell-land... Vi holder på med norsk versjon av iFacturas, vår fakturaerings-app for WP7, og har gjort det siden mai. For tre uker siden ble iPhone versjonen tilgjengelig på norske app store. WP7 versjonen lanserer vi først i Spania, og på spansk selvfølgelig, for de er med på første runde av WP7 lanseringen. Men både spansk og norsk vil være tilgjengelig fra dag en. Hvis du vil vite mer, så ta en titt på iFacturas hjemmeside på ifacturas.blogspot.com og min blogg www.iakttakelser.com! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Edit: nvm jeg loker. Endret 8. oktober 2010 av Habitats Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Microsoft har allerede nevnt hvilke land som får tilgang til Zune ved lansering, og Norge er ikke et de landene. Det blir en ekstrem skuffelse hvis ikke Xbox LIVE og Marketplace er tilgjengelig i Norge ved lansering. Norsk språk er absolutt ikke noe viktig for min del. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ok, hvis jeg ikke engang får GRATIS apps ved lansering (som med Android), så er jeg neimenn ikke sikker på hvor mye jeg har lyst til å hive pengene blindt etter MSFT bare fordi det er en "Zune HD med telefon"... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor Marketplace for WP7 ikke skal bli lansert i Norge samtidig som de andre landene. Marketplace for WM6.X er da lansert i Norge. Jeg MÅ HA Xbox LIVE! Men det blir nok en WP7 på meg uansett Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Blir skikkelig irritert her jeg sitter, nå har jeg holdt av penger og alt, også får jeg kanskje ikke norskt tastatur engang, siden Microsoft har låst WP7 til marketplace, som ikke vil være tilgjengelig i Norge. Bullsh*t >_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg