Gjest Slettet-EZE0dRsY Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hei. Var ut å tømte pappholderen her på jobb, og da la jeg merke til ett snedig insekt. Se bilde: Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 ah, jeg har det på tungen. det dyret har mange navn.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EZE0dRsY Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 ah, jeg har det på tungen. det dyret har mange navn.. Hmm, hva smaker det da? Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Moroklump! Det er en: Acanthosoma haemorrhoidale eller Elasmostethus interstinctus eller Palomena Presina. Noen norske navn: grønn bretige, bærfis og bjørketege. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Pleier bare å kallen for trefis, stinker noe grusomt om den setter iverk forsvaret sitt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EZE0dRsY Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hei! =) Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå