Mariofrans Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hei Er det mulig å få lastet ned Eforus for å sjekke om stilen man har skrevet er veldig lik noen andre på nettet? Er det noen som vet om Eforus oversetter nettsidene, slik at det er ikke er mulig å oversette en engelsk tekst til norsk og så bruke denne i teksten sin? Hva med PDF-filer, klarer Eforus å finne PDF-filer på nettet og så se igjennom dem? ..Vet mange av dere kommer til å si at dette er juks og så videre, men vil sjekke om stilen min har for mye informasjon som ligger på nettet! Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Hei! Bare lærere som har en adresse tilknyttet en skole kan få programmet. Men det ser ut som du kan sjekke teksten din gjennom en veileder her: sjekk her Endret 7. oktober 2010 av hoyre Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Du er klar over at program som sjekkar stiler mot internett og sjekkar opp mot tidlegare innleveret stiler? Eg var faktisk offer for det ein gong, då eg var den første som leverte inn ei heimeoppgåve. Deretter fekk me beskjed om ei ekstra oppgåve, og eg som hadde levert tidleg måtte levere på nytt... Fekk 83 % på plagiatkontrollen, så det er kanskje ikkje så lurt å legge stilen sin inn i databasen før ein skal levere? Dog, det kan hende at demoversjonen ikkje lagrer stiler i databasen, men det tviler eg eigentleg på. Angåande PDF-filer er eg meir usikker, men eg ser ikkje vekk frå at den gjer det... Uansett, det er ein grunn til at elevar ikkje skal ha tilgang til plagieringskontrollen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå