Covi Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Så skal snart kjøpe meg ny PC, sikkert neste mnd når AMD lanserer sitt/sine nye kort! Så lurer litt på hvilke kabinett som folk anbefaler. Jeg har sett på Corsair 800D, men er litt usikker mest pga jeg skal ha luftkjøling, utenom CPU-kjøler som mest sannsynelig blir Corsair H70! Har og sett litt på Silverstone Fortress II men usikker med plass til skjermkort inni(er ikke helt sikker på hvor stor de nye skjermkortene blir). Har dere noen anbefalinger? Best mulig luftkjøling, god plass, ser pen ut(ikke alt for mye dill og dall, bør være litt still-ren som 800D) Vil gjerne ha ett vindu! Skal bli brukt mest til spilling, så den trenger ikke og være helt lydløs Budsjett kan variere, men er villig til og betale et par tusen for et veldig bra kabinett! Takker for alle svar! Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 silverstone vil komme med noen nye nå, tj11 (nesten som tj07) og rv03 som jeg er veldig usikker på, som Fortress II har den mange (flere) ulemper (selv om dem kan være ganske små) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå