Hawkis Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) SLETT Endret 8. oktober 2010 av barca is the best Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det er fordi du er en IDIOT som prøver å JUKSE!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Det er fordi du er en IDIOT som prøver å JUKSE!!!!!!!!! javel:P i don`t careXD Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ingen vil hjelpe deg med cheats. Og forresten.. Hva er vitsen? Får du ikke kills uten? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) hei! jeg får unknown cmd på cod 5 når jeg tar inn en cheat i console! og da funker ikke cheaten! kan noen hjelpe meg!!! Hvor fant du den? Jeg tipper problemte er at cheaten ikke funker.. aka it's bogus.. Edit: Og takk gud for det.. Endret 7. oktober 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det er fordi du er en IDIOT som prøver å JUKSE!!!!!!!!! javel:P i don`t careXD Du forventer å få en dr*tt av hjelp her når du slenger sånt rundt deg? Lykke til. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hater hackere. Pleier å få 2-3 nuke sjanser omtrent hverdag på mw2. Tror nok du klarer å få kills på cod5 du også. Eller blir du helt fra deg om du ikke klarer at du må bruke cheats?? Blir bare kjedelig å spille når man bruke cheats. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 SLETT Hjelper ikke... Copy paste ftw... hei!jeg får unknown cmd på cod 5 når jeg tar inn en cheat i console! og da funker ikke cheaten! kan noen hjelpe meg!!! NOOB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ser ut som det bare er å stenge her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg