igxx Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 hei! jeg og en kompis skal kjøp et spill i lag, men vi er litt usikker på hvilket :S det må være co-op har army of two th 40 days og mw2 og fifa11:) men er litt lei av de;P så har dere noen forslag om hva jeg kan kjøpe? ønsker enten bill (noe likt mario) eller bare vanerlig bil spill eller helst et skytespill:) som jeg sa helst skytespill men bil og andre kategorier er også okei:) takk for forhånd! Lenke til kommentar
Ambidex Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Blur - mariokart lignende bilspill Lenke til kommentar
praystation Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Mod Nation Racers er et bilspill ála Mario Kart hvor dere også kan lage baner selv, spille andres baner og spille samtidig med split screen. Skytespill: "Resident Evil 5" og "Resistance fall of man" har coop LittleBig Planet er jo kjempegøy å spille med kompis. Endret 7. oktober 2010 av praystation Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Resistance-spillene. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hva med Borderlands? Helt fantastisk spill som er designet for å spilles i coop, enten splittskjerm eller online. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 tusen takk for svarene:) tror kanskje det blir borderlands eller Mod Nation Racers:) begge ser jo ut som noen bra spill:) Vis dere har flere anbefalinger så si i fra:D:D Lenke til kommentar
frebp Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Lara Croft and the guardian of light Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) hei! jeg og en kompis skal kjøp et spill i lag, men vi er litt usikker på hvilket :S det må være co-op har army of two th 40 days og mw2 og fifa11:) men er litt lei av de;P så har dere noen forslag om hva jeg kan kjøpe? ønsker enten bill (noe likt mario) eller bare vanerlig bil spill eller helst et skytespill:) som jeg sa helst skytespill men bil og andre kategorier er også okei:) takk for forhånd! Lei av fifa 11 allerede? Endret 7. oktober 2010 av Mr Wonderful Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Resistance-spillene. Resistance 2 har bare online co-op (av en eller annen merkelig grunn). Bare så det er på det klare. Her er en liten liste jeg lagde da jeg jakta på Co-op spill for litt siden. De eneste kravene jeg stilte var at spillet hadde fått ok anmeldelse, så morsomt ut og at de var relativt billige: Lost Planet 2 Lego Indiana JonesS Lego Batman Haze G.I. Joe: The Rise Of Cobra Dynasty Warriors 6 Empires De to sistnevnte endte jeg opp med å kjøpe og de var morsomme begge to. GI Joe var egentlig det morsomste og ikke gærent alene heller. Er du på utkikk etter mer så er Co-Optimus en side dedikert utelukkende til Co-op spill Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Resistance-spillene. Resistance 2 har bare online co-op (av en eller annen merkelig grunn). Bare så det er på det klare. Er en egen eksklusiv campaign hvor du kan spille co-op offline. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Åhh da så. Mangel på lokal co-op var faktisk en av grunnene til at jeg droppa Resistance 2. Har dette kommet i ettertid? Du sier ekslusiv, vil det si at det er en DLC el? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nei, bare at det ikke følger campaignen. Egne oppdrag, dog uten historie og slikt. Bare løp frem og skyt det du ser. Har ikke testet det selv enda, men har spillet liggende. Burde vært som på enern, men er ikke det dessverre. Men man får aldri nok av splitscreen co-op. Noe av det morsomste som finnes! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Åhh da så. Mangel på lokal co-op var faktisk en av grunnene til at jeg droppa Resistance 2. Har dette kommet i ettertid? Du sier ekslusiv, vil det si at det er en DLC el? Tror han tøyser, så vidt jeg vet har man alltid kunnet spille den separate coopen med bare to spillere off-line, men det er jo ikke særlig gøy når spillet er lagt opp til at man skal være 8. Dog kan man spille split-screen på en maskin sammen med opptil 6 andre online. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Warhawk er også gøy, og kan spilles splitscreen (opptil 4 spillere lokalt) samtidig som man er online. Er bare en profil dog, så de andre spillerene ser deg som KongRudi og KongRudi(2), (3), eller (4), alt ettersom hvor mange dere er splitscreen. Er en stund siden jeg har spillt det selv, men de sier at det er bra med spillere ennå.. :-/ Er spillbar demo av det også.. På bilspill så er Motorstorm: Pacific Rift - både 2 og 4-player split-screen.. 2 split 4 split.. Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Kan absolutt anbefale Little Big Planet! Spilte det sammen med en kompis, og lo oss ihjel gjennon hele spillet :!: Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 red dead redemption har jo co op pack jeg har selv alderi prøvd det men virker bra Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det er bare online. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Støtter Borderlands, det er veldig moro sammen med en kompis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå