Memphis88 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Hei! Jeg lurer på å ettermontere både navigasjon og bose i min A4, litt avhengig av hvor mye det vil koste. Er det noen som har gjort dette før, og kan si noe om selve prosessen med å bygge om og pris? Jeg må bygge om fra 1-din til 2-din. Lurer forøvrig på å kjøpe denne i stedet for en original Navigation pluss. Noen som har erfaringer? Hva med bose-delen? Hvor kan jeg finne bose-høyttalere og det jeg ellers trenger for å skifte ut disse? Jeg har lyst å holde bilen så original som mulig, det er derfor jeg tenker på ettermontere bose i stedet for noe annet random. Har aldri hørt bose-anlegget som enkelte audier har, er det verdt bryet med å oppgradere? Liker god lyd, men har ikke lyst å bruke en årsinntekt på å marginalt forbedre lyden akkurat Endret 7. oktober 2010 av Memphis88 Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 *Bump* Ingen som vet noe om dette? Finner ikke noe klokt ved å google. Det går sikkert an å gjøre det, men det jeg hadde håpet på var å snakke med noen som har gjort det... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg vil tro Transmedia.no kan svare deg på dette. Når det gjelder Bose anlegg, så koster det mye mere enn det smaker spør du meg, så jeg ville gått for noe annet, det er mye nå om dagen som låter bra Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Ok, skal høre med de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå