Gå til innhold

Verdens råeste laptop - Clevo X7200

thomit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Vurderer veldig å kjøpe denne men har et par spørsmål jeg håper dere kan svare på. Mulig noen av disse kan være vanskeligt å svare på i og med jeg regner med dere ikke har prøvd denne pc'en ^^

Hvordan blir det med frakt? Ser ut som dette drives i Statene og hvordan blir det med leveringstiden da? og hvor mye kan ca frakten komme på?

Vekt? mulig jeg ikke leste godt nok men fant ikke noe om hvor mye den veier?

Støynivå og varme?

Er interessert i å oppgradere Harddisk (1 SSD 80gb kanskje for OS og 1 7.2000 vanlig harddisk på 500gb-1tb for filmer og egentlig alt annet) hvilken blir de beste å velge da for en rimelig pris men forsatt en god ytelse?

Grafikkortet er det andre jeg vil gjerne ha som top topers men grafikkort har jeg NULL peiling på.

Ellers enn det blir det vell 6gb (3 x 2) på ramm og beholder resten som den er på startprisen vis ikke det er noe annet å tjene veldig på for bruk til mye morro med høy grafikk i spill og videoredigering på fritid.

Lenke til kommentar

yoplaaait; Frakta er nok ikke mange hundrelappene, det er momsen du burde uroe deg for, som betyr 25% i tillegg til prisen, frakta og eventuelt alt annet slags tollomkostninger og slikt. Er egentlig ikke helt sikker, men.. :p

btw; Gaminglaptop er sykt oppskrytt, vil be deg revudere hele greia kraftig dersom du aldri har eid en laptop med litt krutt og pupp i. Sitter på en helt grei en med 2ghz quadcore, 6 gig ram og HD Radeon 5650 med opptil 3,8 gig ram som jeg driver på en 22" skjerm. WoW, CSS og FO:NV må jeg kjøre på low/medium og maskina ligger aldri under 80 grader under spill. Har hatt mange laptoper, og føler meg like dum etter hvert kjøp.

Ja, min laptop kan ikke sammenlignes med den laptopen det er snakk om, men still..

Endret av Haugli
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke anbefale deg å kjøpe en Clevo X7200 fra utlandet, det kan bli mye kluss ved eventuell garantisak etc.

Multicom har Kunshan X7200 som er Clevo X7200. Tok meg den frihet å sette opp en slik for deg, kommer på ca 23 850,- kr. 2 x Geforce GTX 460M skjermkort holder i lange baner for de fleste spill. Jeg personlig synes ikke det er verdt 7000,- kr ekstra for 2 x GTX 480M, så mye bedre er de ikke.

Ellers ble det i7-950, 6 GB RAM, 1 Intel SSD 80 GB og pluss en 500 GB 7200 rpm snurre disk.

Jeg har selv det som kan kalles en gaming laptop, en Alienware M17x, har ikke angret et sekund at jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...