LarsLarsLars Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Har glemt av passordet mitt hjemme til mitt trådløse nettverk. Pc'en min fungerer. Men skulle legge til mobilen min igår på nettverket. Så husket jeg ikke passordet. Er det noen måte jeg kan sjekke hva passordet er? eller må jeg opprette nytt passord? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Har du tilgang til routeren din? Lokalt? Hvis ja, så vil jeg tro at du kan kunne gå inn i routeren og endre passord uten noe mer stress. Hvis du ikke har trådløs passord, eller passord inn til routeren... vel, ring ISPen din. De sender nok et nytt et på mail eller i posten Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvis du har tilgang til routeren så skal det være en liten knapp nedfelt på baksiden av routeren. Denne kan brukes for å resette instillinger. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Du kan nok også koble til routeren med kabel. Så lenge du har tilgang på interfacet til routeren vil passordet stå i klartekst der inne. Du trenger da som oftest brukernavn og passord til routeren. Lenke til kommentar
bamse87 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Dersom du har win7 (og sikkert vista) på ein pc, der nettverkspassordet er lagra slik at du ikkje treng å skrive det kvar gang, kan du finne passordet inne i innstillingane til det aktuelle nettverket. Høgreklikk på nettverket i lista over tilgjengelige nettverk, og trykk egenskaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå