Mr. President™ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Vil det gå ann å styre keeper på fifa11 når man spiller på pc? Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 jeg tror det har det på xbox 360 der går det. det heter be a pro goalkeeper Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Går det på PlayStation 2 da? Lenke til kommentar
fytech Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 FIFA 11 på pc er FIFA 10 på Xbox. Så du må nok vente til neste år når FIFA 12 aka FIFA 11 kommer EA<3 Lenke til kommentar
sinsen123 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 har prøvd det så er enig Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg skal få FIFA11 på PS2. Går det ann å spille med keeper på PS2?? Lenke til kommentar
fytech Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg skal få FIFA11 på PS2. Går det ann å spille med keeper på PS2?? Nei tviler sterkt på at de har inkludert "Be a goalkeeper" funksjonen i PS2-versjonen. Mye tyder på at FIFA er det samme i år som i fjor bare oppdaterte spillerstaller, drakter og musikk. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Ikke helt, det har kommet slikt som Pro Passing og slikt. Det føles litt annerledes å spille det, men hvorfor gadd de ikke å inkludere be a pro goalkeeper på pc og ps2?? Lenke til kommentar
marbek-GHOST Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ikke helt, det har kommet slikt som Pro Passing og slikt. Det føles litt annerledes å spille det, men hvorfor gadd de ikke å inkludere be a pro goalkeeper på pc og ps2?? Fordi de vil at du skal kjøpe konsoll / ny konsoll Luve them <3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Så EA vil at jeg skal kjøpe en konsoll fra Microsoft eller Sony??? Samarbeider EA så mye at "De virkelig bryr seg om dem" Lol Lenke til kommentar
ace855 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 PS2 er veldig utdatert, og EA lager få spill til PS2, derfor vil det lønne seg for EA at du har en 360/PS3 fordi de har fler spill til disse konsollene. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 PS2 er veldig utdatert, og EA lager få spill til PS2, derfor vil det lønne seg for EA at du har en 360/PS3 fordi de har fler spill til disse konsollene. Ah, det forsto jeg. Men det hadde ikke vært verdens undergang om EA gadd å putte be a pro goalkeeper funksjonen inn i ps2 slik at man faen ikke trengte å kjøpe enn helt ny konsoll for å bruke en funksjon og bare et spill.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå