KattaErDau Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg må bare si det...Jeg er ingen datafreak, noe som dere sikkert får en liten misstanke om nå. Jeg har lagt til masse "favoritter" i Google Chrome. Men hvor finner jeg "favorittene" som jeg har lagret?! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Du er nok ingen freak nei, men skal litt til å være en freak. Her er ett bilde wikipedia bruker for å illustrere en freak. Jeg håper ikke det er ett bilde av deg de har brukt der altså. Men dessuten så skal du heller ikke lage 2 tråder om samme emne, så kanskje det er noe sannhet i det med freak? Men uansett så heter favoritter, bokmerkebehandling på chrome, og det finner du når du trykker på verktøybildet. En annen måte å finne favorittene dine på er å åpne en ny fane, da kommer de også opp på den øverste raden. 1 Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hvordan få "Favoritter" til å ligge fast åpen i egen ramme til venstre side? (IE-style) Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Bare glem det, Chrome gikk rett ut igjen siden sidebar helt tydelig ikke er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå