Ranglefanten Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Var myyyye på irc for 10-15 år siden. Har nettopp lastet ned mirc. Men hvor holder folk til for tiden? Eksiterer det i det hele tatt mennesker/nordmenn der lenger, og på hvilket nett i så fall? Endret 7. oktober 2010 av Blodsbaronen Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det eksisterer folk der enda ja, men vet ikke hvor mange Har vært aktiv der i ca 3 år i sammenheng med et online-spill jeg spilte, men ble lagt ned for et par måneder siden, da har det blitt mindre og mindre irc Synd egentlig, er jo et veldig bra chatteprogram. Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Husker jeg brukte mye dalnet, fordi det var enklere å administre sine egne kanaler, men at det var efnet som var mest utbredt i Norge. Ser ut til at det er slik ennå, men er vel ikke så mye liv der nå midt på natta... Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg bruker irc i hvertfall et par dager i uka. Ikke til noe produktivt, men jeg har en kanal hvor det henger en del folk som er artige å prate med. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 IRC brukes av en god del enda ja (de med litt mer vett en resten!), hvor folk henger er jo overalt, masse gamere på Quakenet f.eks. Selv er jeg på 19kanaler fordelt på 4 nettverk =) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 sorlanet @ efnet brukes aktivt nå det. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Henger på irc.cyanide-x.net pga et online spill og folk jeg kjenner der Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Flittig bruker av irc, er vel på ca 4 servere. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Veldig mange gamere på qnet, som sagt! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hehe, holder til på litt mer obskure private nettverk for tiden men savner #hw.no @ undernet f.eks Lol, sist jeg sjekka var det bare adawen og llandari elns som idla der lol Men bra er det, for BBC suger kuk og K-DoG var bare lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå