PT Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hva skal man skrive for at det åpnes et nytt vindu etter ca 5 sekunder? Og hva skal man skrive for at det åpnes et nytt vindu når man kommer inn på siden. Vet at er er noe slikt som body onload. Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Noe slikt...? <HTML> <HEAD> <SCRIPT LANGUAGE='javascript'> function fncGo() { window.open('popup.html');} function fncTest() {setTimeout('fncGo()',5000);} </SCRIPT> </HEAD> <BODY ONLOAD='fncTest()'> Dette er hovedvinduet </BODY> </HTML> Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Det funker, men jeg trenger en exit-popup også. Noen som har det? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Det funker, men jeg trenger en exit-popup også. Noen som har det? Og hva mener du med det? At du kan trykke på en knapp for å lukke popuppen? Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Nei. Jeg mener at når en side lukkes kommer det en ny popup Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Det funker, men jeg trenger en exit-popup også. Noen som har det? Tja.. hva med ONUNLOAD='fncPopup()' Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Er det seriøst, eller er det bare noe du gjetter på? Har ikke mulighet for å prøve det akkurat nå Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Er det seriøst, eller er det bare noe du gjetter på?Har ikke mulighet for å prøve det akkurat nå Det er nok ikke bare noe han gjetter på.... Jeg tror også att det skal funke. Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Det funker det, med et lite forbehold. I IE6.0: fungerer både hvis du skifter side og hvis du lukker browservinduet. I NS/Opera fungerer det kun når du skifter side, ikke når du stenger ned browservinduet. Edit: Skriveleif Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Det funker det, med noen et lite forbehold. I IE6.0: fungerer både hvis du skifter side og hvis du lukker browservinduet. I NS/Opera fungerer det kun når du skifter side, ikke når du stenger ned browservinduet. Det er riktig. Tror ikke det finnes en måte å få det til å funke i opera/netscape. Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg får ikke exit pop-upen til å virke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå