Plantefanten Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har lyst å innstallere swype på min HD2. På enkelte utenlandske forum står det at dette ligger "sovende" i HTC HD2. Er dette tilfelle? Hvis ikke, hvor får jeg kjøpt det? Lenke til kommentar
NoModE Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 jeg har fått swype til å funke med norske taster og norsk ordliste i android på min hd2, men i windows har jeg bare engelsk, spansk, tysk, fransk og italiensk. swype er avhengig av ordlisten for at det skal være noe vits i å bruke det og i android funker det veldig bra:) men i windows blir det litt lite nyttig. den spanske ordlista for windows heter swypespanish.zdb og den norske burde vel da hete swypenorwegian.zdb men finnes den? Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 jeg har fått swype til å funke med norske taster og norsk ordliste i android på min hd2, men i windows har jeg bare engelsk, spansk, tysk, fransk og italiensk. swype er avhengig av ordlisten for at det skal være noe vits i å bruke det og i android funker det veldig bra:) men i windows blir det litt lite nyttig. den spanske ordlista for windows heter swypespanish.zdb og den norske burde vel da hete swypenorwegian.zdb men finnes den? Har du litt mer info om hvordan du får Swype til å funke på norsk på Android? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå