Gå til innhold

Hasj-lukt fra leiligheten under

Stingah

Anbefalte innlegg

Hei

Dette er et problem jeg aldri trodde jeg skulle få.

Jeg og samboeren min har kjøpt en leilighet i gamlebyen i Oslo. Etter ganske kort tid kjente vi skikkelig hasjlukt når vi hadde åpent vinduet i stua. Den er såpass drøy at vi må lukke vinduene, er selv ikke spes. glad i røyklukt, og hasj lukter ikke akkurat bedre.

Skal man ringe politiet for slikt?

Det som holder meg litt igjen er at jeg ikke er HELT sikker på hvilken av de to leilighetene under lukta kommer fra. Helt uten unntak så lufte begge de under meg når jeg kjenner lukta, så har vært vanskelig å skjønne hvor den kommer fra.

Har tenkt på å gå ned å snakke med dem, men er redd de skal flytte aktiviteten inn på soverommet, altså under soveromsvinduet MITT, og på den måten få denne jævla dritten inn på soverommet på natta. I stua kan jeg jo bare lukke vinduet, men er helt avhengig av å lufte på natta...

Har snakka med en kompis som er politi. Han mente det er skjellig grunn til å gå inn i leiligheta å ta en liten ransakelse om man kjenner hasjlukt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legg en anonym lapp under døra deres eller i postkassen, der du gjør det klart for dem hvilken odør som plager deg, og at soverommet også er et uaktuelt sted. Du trenger ikke å gi dem problemer med loven og skape sure miner, med mindre de fortsetter etter advarsel.

Er de fornuftige setter de pris på klagen din.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...