Gå til innhold

Blueray-spiller uten HDMI kabel.

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpte meg en blueray-spiller fra CDON til 999,- Den var nedsatt fra 1490,-

Jeg fikk den i dag. Åpnet esken og der fan jeg ikke noe som helst form for HDMI kabel.

Er det ikke standar at en Blueray-spiller skal ha med HDMI kabel? Den er jo ment for å spille av filmer i HD. Når man betaler i dyredommer for en spiller, så må jo det følge med utstyr slik at jeg får brukt den skikkelig. Kan ikke si at jeg betalte så mye for denne, men den var jo nedsatt fra 1500kr.. Det som fulgte med var batterier til fjernkontroll og sånn hvit,rød og gul kabel.

Dette er en LG BD560.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

999,- er ikke akkurat dyre dommer for en blu-ray spiller? ;)

Jeg hadde ikke forventet å få med alle kabler når jeg kjøper slike ting. Forventer strømkabel. En HDMI-kabel vil fort utgjøre 20% av verdien av 999,- om den skulle fulgt med.

Endret av KoKo_
Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt dumt at det ikke er inkl. i prisen. Koster vel sikkert 10kr for å produsere en?

De fleste bluray spillere kommer vel ikke med hdmi kabel, du får både bilde og lyd med phonokabel, dog ikke fantastisk flott bilde, men hvis du var ute etter det hadde du vel skaffet en annen spiller :whistle:

Det er jo ikke noe problem å kjøpe en, men syntes det var så rart.

Kanskje det bare er jeg som forventa det og da ble overasket over at det ikke var med.

Lenke til kommentar

Det er sjeldent det følger med HDMI kabler til de litt billige spillerne. Det var sånn for DVD spillerne også (så vidt jeg husker). Ta deg en tur på Clas Ohlson, der selger de billige HDMI kabler som virker bra ;)

edit: Var litt sen der :p

Endret av Tord93
Lenke til kommentar

Det er sjeldent det følger med HDMI kabler til de litt billige spillerne. Det var sånn for DVD spillerne også (så vidt jeg husker). Ta deg en tur på Clas Ohlson, der selger de billige HDMI kabler som virker bra ;)

edit: Var litt sen der :p

Får gjøre det :)

Er det forskjell på bildet på en kabel til 500kr enn en kabel til 100kr? Kanskje et dumt spørsmål, men er gangske uviten på den biten.

Litt dumt å fordyre spilleren med et par hundre kroner ved å legge ved HDMI-kabler medhver eneste spiller som blir solgt.  Kan hope seg opp etter noen år med unødvendige kabler.

Du har et poeng der. Unødvendig på en måte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...