plumbtek Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Vet ikke helt om dette er riktige plassen for denne posten.Men håper på hjelp allikevel. Har en PC fra komplett her som det sitter: 1.00 594807 ASUS P7P55D-E LX, P55, Socket-1156 DDR3, SATA 6Gb/s, USB3.0, ATX, GbLAN, PCI-Ex(2.0)x 1.00 492766 Intel Core? i7 Quad Processor i7-870 2,93GHz, Socket LGA1156, 8MB, Boxed 1.00 363359 Crucial DDR3 1333MHz 4GB KIT, CL9, Kit w/two matched DDR3 2GB, 240pin Når jeg starter programmet Asus PC probeII, et program hvor man justere parameterne for viftehastighet og tempratur. Hva bør disse stå på? Legger ved bilder å håper på hjelp før det går galt her. Lenke til kommentar
sokk1 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 sjekk att cpuviften er ånkelig montert og sitter godt fast, brukte du kjølepasta eller noe du fikk med pc'n? og peist cpuviften på fullt!. hvordan kabinett har du? og hvor mange vifter er det montert? sjekk også får støv i viften/er, kan hende du har fått mye støv inn og den spinner dårlig. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Sjekk at CPU-viften er koblet til, det hadde Komplet "glemt" på den nye maskinen til onkelen min Lenke til kommentar
plumbtek Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Her er alt koblet til å alle viftene går. Som dere ser på bildet så er det nok av vifter. Men hvor mange rpm kan jeg kjøre på CPU vifta. For hvor fortere viftene går, jo mere luft flytter de, og mindre varmt. Temp Gaugen på Cpu står nå på 67 grader. Når jeg små spiller, eller kjører en del ting samtidig så går temraturen opp mot 70. Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 prøv å løsne på cpu viften å vri den litt rundt så du får klasset kjølepastaen skikkelig rundt. eller kjøp ny pasta å få byttet. legg på et ordentlig lag å vri det godt rundt på kjøleribba så du er garantert god kontakt så det får ledet varme skikkelig. har opplevd at Komplett.no tok alt for lite pasta på min data selv har funnet ut at alt som kjøpes fra nett å innebærer cpu install eller bytte burde kjøpe ekstra tube kjølepasta Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 kjøp ny cpu kjøler Det er nok det letteste ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå