DJViking Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg tenkte å selge min ganske store fantometsamling. Hvor kan jeg få best mulig pris for denne samlingen? Vil helst unngå å måtte selge et blad av gangen. For de nyere årgangene kan det kanskje være greiet å kunne selge dem hel, mens noen av de eldste bladene fra 70-tallet kanskje er best å selge enkeltstående for å få best pris på dem. Så kommer spørsmålet. Hvor mye kan jeg forvente å få i pris for samlingen. Samlingen er komplett for 80 og 90-tallet og står oppført i perm. Regner med å få mest for bladene på 70-talllet. Det kan hende jeg er nødt til å kvalitetssette hvert enkelt blad for å få best mulig pris for dem, men det spørs om det er nødvendig for de komplette årgangene på 80 og 90-tallet. Hadde et nettverk tidligere for salg/kjøp av fantometblader, men mistet kontakten der for lenge siden. Eneste jeg kan tenke meg for å selge samlingen er enten QXL eller Finn. For å få best mulig pris for samlingen bør jeg nok henvende meg stort sett til storsamlere som er villig til å betale god pris. Å selge samlingen for småpenger er jeg ikke interessert i. Da kan jeg likevel bare beholde den selv. Så noen ideer for beste sted å selge denne samlingen? Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Du kan legge ut på finn.no osv..Qxl.no er for mye makk.Og når det gjelder pris så er spørsmålet kor mange blad av sammlingen har du og har du en ganske stor sammling kan du få opptil tja en par 1000.spørrst kor fint du har behandla blada osv. Lenke til kommentar
Xyril Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Det mest openberre er vel å leggja inn ein annonse i Fantomet-bladet sjølv. "Markedsplassen" heiter det vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå